Milovníci kávy si už v Starbuckse porno nepozrú, reťazec im klepne po prstoch

  • Spoločnosť Starbucks pravdepodobne príde o časť zákazníkov, ktorí do kaviarne nechodili len kvôli káve
  • Po dlhých rokoch totiž zavádza nástroj, ktorý znemožní sledovanie pornografie
  • Reťazce Subway alebo McDonald's tak urobili už v roku 2016
Unsplash
  • Spoločnosť Starbucks pravdepodobne príde o časť zákazníkov, ktorí do kaviarne nechodili len kvôli káve
  • Po dlhých rokoch totiž zavádza nástroj, ktorý znemožní sledovanie pornografie
  • Reťazce Subway alebo McDonald's tak urobili už v roku 2016

Konzervatívni milovníci kávy si môžu konečne vydýchnuť. Svetoznámy prevádzkovateľ kaviarní spoločnosť Starbucks sa totiž rozhodla vypočuť mnohoročné volanie organizácie Enough Is Enough a zablokovať prístup na webové stránky s obsahom pre dospelých. Sieť kaviarní totiž sľúbila, že tento problém odstráni už v roku 2016. Samozrejme, svoj sľub nesplnila.

kaviareň

„Tým, že spoločnosť Starbucks nedodržala svoj prísľub, necháva otvorené dvere pre sexuálnych deviantov a iných, aby mohli bezpečne fungovať mimo dohľadu orgánov činných v trestnom konaní. Môžu tak používať verejné pripojenie na to, aby sa dostali k nelegálnemu detskému pornu a tvrdému pornu,“ vysvetľuje šéfka Enough is Enough Dona Rice.

Boj však určite nevzdala. Posledným klincom bola petícia proti pornografii v prevádzkach Starbucks. Táto bola naozaj úspešná. Podpísalo sa pod ňu viac ako 26-tisíc ľudí. Po rokoch nátlakov a naťahovaní sa to konečne podarilo. Spoločnosť Starbucks zamávala bielou vlajkou a vyhlásila, že našla cestu ako zabrániť zákazníkom pozerať pohoršujúce videá vo svojich prevádzkach.

káva

Milovníkom filmov pre dospelých a iných zakázaných videí tak končia zlaté časy. Už na budúci rok spoločnosť uvedie špeciálny nástroj, ktorý má návštevníkom zabrániť navštíviť webové stránky s pochybným obsahom. Pornografia bola oficiálne v prevádzkach Starbucks zakázaná, málokto však rešpektoval toto nariadenie.

Šéfka Enough is Enough bola veľmi šťastná, keď sa dozvedela, že Starbucks prináša riešenie tohto problému. Neodpustila si však pichľavú poznámku, že to mohla urobiť aj skôr. Konkurenčné spoločnosti ako napríklad McDonald’s, Subway alebo Chick-fil-A zaviedli toto opatrenie už v roku 2016.

„Aby sme zaručili bezpečnosť a prívetivosť v spoločných priestoroch, našli sme riešenie ako zabrániť, aby sa tento druh obsahu pozeral v našich prevádzkach. V prevádzkach na území Ameriky ho predstavíme už v roku 2019,“ povedal predstaviteľ spoločnosti.

zdroj: businessinsider.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech