Najnovšia predajňa Apple Store v Miláne svojím vzhľadom zaujme aj okoloidúcich turistov

  • Najnovší prírastok medzi kamenné predajne Apple bol otvorený priamo v centre historického námestia v Miláne
  • Spoločnosť Apple sa rozhodla pre nezvyčajný experiment
  • Vchod do predajne tvorí obrovská fontána, ktorá zaslúžene púta pozornosť
apple
Apple
  • Najnovší prírastok medzi kamenné predajne Apple bol otvorený priamo v centre historického námestia v Miláne
  • Spoločnosť Apple sa rozhodla pre nezvyčajný experiment
  • Vchod do predajne tvorí obrovská fontána, ktorá zaslúžene púta pozornosť

Presne 26. júla sa slávnostne otvorili brány do podzemia v centre historického námestia v Miláne. Práve tu sa totiž nachádzajú priestory najnovšej prémiovej predajne s názvom Apple Piazza Liberty, kde si každý zákazník značky s nahryznutým jabĺčkom príde na svoje. Na obrovskej ploche nedočkavo čakajú na svojich nových majiteľov výsostne produkty spoločnosti Apple. Poslúžiť zvedavým zákazníkom je pripravených celkovo až 230 predajcov. Apple totiž nenecháva nič na náhodu pokiaľ ide o kvalitu služieb.

Prémiová predajňa však nie je typickým Apple Store, ako ho poznáme. Architekti sa pri návrhu poriadne vyhrali, a to je možno aj účelom, pretože na námestí vyrástli obrovské sklenené steny, za ktorými sa nachádza fontána, ktorá kryje vstupné schodisko. Ľudia tak už pri vstupe zažijú pocit výnimočnosti, ktorú sa snaží svojim zákazníkom Apple prinášať už dlhé roky. Túto nezvyčajnú fontánu si určite všimnú aj náhodní okoloidúci, ktorí spoločnosť Apple poznať nemusia.

Fontána je tak potenciálnym magnetom pre nových zákazníkov značky. Vo vnútri sa totiž nenachádzajú len technické hračky vystavené na stoloch, ale aj 14 kusov Gledíčie trojtŕňovej, stromu s okrúhlou korunou. Tieto stromy tu nie sú len tak pre parádu. Zdôrazňujú víziu spoločnosti, ktorá smeruje k ekológii.

O realizáciu sa postarali špičkoví návrhári

Návrh a realizácia padla do rúk odborníkom z dizajnérského štúdia Foster + Partners. Tí spolupracovali aj na návrhu novej centrály Apple Park. Odborníci brali najnovšiu výzvu s rešpektom. Pri výstavbe použili dva základné prvky: vodu a kameň. Nový obchod však nebude určený len na nudný predaj. Jeho súčasťou sú aj špeciálne priestory, kde sa budú konať rôzne akcie. Tá najbližšia má názov Milan Series a bude trvať celý september. Počas tohto podujatia vystúpi celkovo 21 umelcov.

Chýbať nebudú ani zavedené a veľmi obľúbené vzdelávacie vložky Today at Apple, na ktorých sa odborníci v daných oblastiach podelia so svojim know-how. Zaujíma ťa video, či fotografovanie? Zaručene si prídeš na svoje a veľa sa naučíš. Počas slávnostného otvorenia sa pred predajňu dohrnulo obrovské množstvo ľudí, ktorí neskrývali nadšenie. Samozrejme, okrem predajne veľkú pozornosť návštevníkov pútala samotná fontána.

Zdroj: czechcrunch.cz

 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech