Nakupovanie na Facebooku začína byť IN

  • Predávanie a nakupovanie na Facebooku sa stáva celkom trendy vecou. Okrem toho, že sa Facebook stal za posledné roky (bohužiaľ) centrum nejedného sociálneho života, má potenciál stať sa takýmto centrom aj v súvislosti s tvojim nakupovaním. Nejedna firma sa chce zviesť na tomto rozbiehajúcom sa vláčiku a vytvára vlastné systémy a appky.
image_1401350418.png
  • Predávanie a nakupovanie na Facebooku sa stáva celkom trendy vecou. Okrem toho, že sa Facebook stal za posledné roky (bohužiaľ) centrum nejedného sociálneho života, má potenciál stať sa takýmto centrom aj v súvislosti s tvojim nakupovaním. Nejedna firma sa chce zviesť na tomto rozbiehajúcom sa vláčiku a vytvára vlastné systémy a appky.

 

Shopify je blog a e-shop v jednom. Ponúka skvelé možnosti na vytvorenie vlastného e-shopu. Nezávisle od toho, či si expert alebo amatér, to svoje si tam nájde každý. Ľahko upraviteľný e-shop s mnohými dizajnovými predlohami uspokojí aj toho najnáročnejšieho predajcu. 

Pred pár mesiacmi predstavil aj Shopify novú funkciu, ktorá jej doterajší dosah na zákazníka rozširuje extrémnym spôsobom. Spustili totiž vychytávku s názvom: Shopify Facebook Store. A keďže žijeme v 21. storočí, spravili na to rovno aj mobilnú appku, momentálne však iba pre iOs. Ako vždy, na Adroid trocha pozabudlo.

Každopádne, na jednotlivých Facebook fanpagoch už môžete  predávať veci z vášho e-shopu bez väčších problémov. Takto si viete lepšie generovať traffic, zvyšovať engagment a v neposledom rade generovať vyššie obraty.

 

Ako to celé vyzerá a funguje?

1. Na FB sa zobrazí upraviteľný tab, ktorý zavedie tvojich fanúšikov presne tam, kde ich chceš mať.

 

shopify.com

 

2. Následne sa musíš rozhodnúť, ktoré produkty sa majú zobrazovať. Appka ich automaticky natiahne z tvojho e-shoppu a priradí k nim prislúchajúce obrázky a cenu. Šalamúnsky si vieš nastaviť aj tzv. „vstupnú bránu“, aby ti neušiel ani jeden Like. To môže byť pre užívateľa troška odrádzajúce. Ja osobne to rád nemám (keď sa mi niečo páči, dám predsa Like, aj bez toho, aby mi to musel niekto povedať).

 

shopify.com

 

3. Vhodné by bolo napojiť tvoj nový Facebook Store aj na Google Analytics, aby sa dal tento novovzniknutý traffic presne sledovať.

 

Vyzerá to príliž jednoducho? Jasné, že to je o trošku komplikovanejšie. Pre istotu prikladám aj video návod, ktorý vysvetlí detaily ;)

 

 

Už mi zostáva len zapriať prijemné predávanie a nakupovanie.

 

 

Zdroj: shopify.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá