Nechá legendárny David Copperfield zmiznúť známy pivovar, ktorý spochybňoval jeho kúzelnícke schopnosti?

  • Aj v našich končinách nie je núdza o kreatívne marketingové kampane
  • Najnovšie to potvrdila česká značka Gambrinus, na ktorej kampani pracoval český Triad
  • Provokovala Copperfielda, ten tajomne reagoval a tak čakáme, ako to celé dopadne
  • Aj v našich končinách nie je núdza o kreatívne marketingové kampane
  • Najnovšie to potvrdila česká značka Gambrinus, na ktorej kampani pracoval český Triad
  • Provokovala Copperfielda, ten tajomne reagoval a tak čakáme, ako to celé dopadne

Len ťažko by sme hľadali niekoho, kto sa ešte nikdy nestretol s menom David Copperfield a kto by nepočul o jeho neopakovateľných kúzlách. Nie nadarmo je považovaný za najlepšieho kúzelníka všetkých čias. Jeho špecialitou bolo nechať zmiznúť rôzne predmety, stavby či dokonca živé bytosti.

Počas rokov jeho najväčšej slávy nechal pred očami milióny divákov zmiznúť Sochu slobody, Orient Express, dopravné lietadlo či svoju asistentku. Prvotne sa síce mohlo zdať, že sa stiahol do úzadia a vytratil sa z médií, ale opak je pravdou. V súčasnosti vypredáva v Las Vegas jednu šou za druhou a teší stále veľkej popularite.

Budeme ale svedkami ďalšieho veľkého zmiznutia z dielne legendárneho kúzelníka? Veľký podiel na tom môže mať česká značka Gambrinus, ktorá si vo svojej najnovšej kampani tak trochu pichla do Copperfielda a jeho schopností. V odvážnom slogane tvrdí – „I kdyby to na nás zkoušel sám Copperfield, naše pivo žádnym trikům nepodlehne.“ Hneď na to nasledovalo niečo, čo nečakal snáď nikto.

zdroj: Gambrinus

Ako býva zvykom, túto kampaň zavesil Gambrinus aj na svoju sociálnu sieť Facebook, a reakcia od samotného majstra kúziel na seba nenechala dlho čakať, keď prostredníctvom svojho oficiálneho účtu na tento post reagoval slovami „Well, well, well…“. Čo to znamená zatiaľ niekto ani len netuší, no jednou z možností je aj to, že Copperdield to tak nenechá a jeho reakcia môže znamenať prijatie tejto výzvy. Budeme svedkami veľkolepého zmiznutia samotného pivovaru Gambrinus?

Český pivovar na tento komentár reagoval promptne a to tak, že na všetkých svojich bilbordoch v republike prelepil meno Copperfield tak, aby nebolo čitateľné. Čo to má znamenať ? Nikto nevie, no zdá sa, že sa niečo naozaj deje. Je táto kampaň od českého pivovaru už príliš a podarilo sa im rozhnevať legendárneho kúzelníka alebo ide o výzvu a veľkolepý návrat kúzelníckej legendy?

„S pánom Copperfieldom komunikujeme, no bližšie informácie Vám zatiaľ poskytnúť nemôžeme,“ vviedlo k tejto nejasnej situácií tlačové oddelenie samotného pivovaru. Faktom je, že pivovar je naozaj v kontakte s kúzelníkom, čo potvrdili aj vo svojom príspevku na Facebooku.

Gambrinus je známy nie len vďaka kvalite svojho piva, ale aj vďaka iným skvelým kampaniam. Jednou takou bola tá z roku 2015, kedy si na potvrdenie kvalít ich piva vytvorili falošný pivovar Patron. Ten sa tešil veľkej popularite, zatiaľ čo pivovar Gambrinus bol často terčom kritiky. V princípe bol síce nový pivovar založený, avšak nikdy žiadne pivo nevaril. Predával to isté pivo ako Gambrinus, no o tom jeho zákazníci ani len netušili. O tejto kampani informoval portál idnes.cz.

Český pivovar pri príležitosti osláv 150. výročia vytvoril nie len vyššie spomínanú kampaň s Copperfieldom, ale aj futuristický televízny spot, ktorý už niekoľko mesiacov beží aj u nás v TV so sloganom Na ďalších 150 rokov a tvrdí, že aj keby sa svet o 150 zmenil na nepoznanie, Gambrinus nám bude chutiť rovnako aj naďalej.  

Ďalšou skvelou kampaňou s viac ako len marketingovým pozadím predstavil Gambrinus v marci minulého roka – Vymeň mobil za Gambrinus. Ako je zrejmé zo sloganu kampane, návod je jednoduchý. Stačilo, ak si si vo vybraných prevádzkach pri príchode odložil mobil do krabice a vydržal tak až do zaplatenia a všetky Gambrinusy si mal za polovičnú cenu, o čom sme ťa informovali aj my v našom článku.

zdroje: TS; idnes.cz