Netflix testuje zásadnú novinku do svojich videí, ktorá môže používateľov naštvať

  • Netflix testuje novinku. Sú ňou videoupútavky, ktoré sa nečakane zobrazujú počas sledovania filmu alebo seriálu
  • Aby spoločnosť nenahnevala svojich užívateľov, upútavky sa zobrazujú iba niektorým z nich
netflix
flickr
  • Netflix testuje novinku. Sú ňou videoupútavky, ktoré sa nečakane zobrazujú počas sledovania filmu alebo seriálu
  • Aby spoločnosť nenahnevala svojich užívateľov, upútavky sa zobrazujú iba niektorým z nich

Čo neznáša typický divák počas sledovania napínavého filmu? Keď ho v tom najlepšom vyruší poriadne dlhá reklama. Sledovanie napínavého deja je jednoducho narušené a človek stráca nervy. „Zasa reklama,“ povieš si.

Po reklame väčšinou nasledujú upútavky na filmové trháky na najbližšie dni. Tak vyzerá typický televízny reklamný blok. Preto mnohí ľudia televíziu zavrhli a prešli na weby s obsahom, ktorý je k dispozícii okamžite. Už ani YouTube však nie je to, čo bývalo. V minulosti si tu nenašiel ani jednu jedinú reklamu.

Dnes je pevnou súčasťou takmer každého videa. Je to ďalší príjem, ktorý je jednoducho pre spoločnosti tohto druhu nevyhnutný. Podobným smerom sa tentokrát vydala spoločnosť Netflix. Ta však zatiaľ nevyužíva typickú formu reklamy, ale práve upútavky, ktoré sú určené na jedinú vec a to nalákanie divákov na úplne nové seriály alebo nasledujúce časti. Upútavky sa zvyknú zobrazovať medzi jednotlivými časťami. Zacielené sú však iba na úzku skupinu divákov, takže väčšina si jednoducho nič nevšimne.

Táto úzka skupina však novinku neprijala s nadšením, práve naopak. Okamžite po odvysielaní sa ponáhľali vysloviť svoju nespokojnosť. Niektorí  sa dokonca sťažovali, že nedokázali video preskočiť a museli čakať, kým neskončí. K celému humbuku sa vyjadril aj samotný Netflix, ktorý potvrdil, že sa jedná iba o test. Je však jasné, že žiadna skúška tohto typu nemusí skončiť len samotnou skúškou. Táto forma propagácie totiž podporuje záujem diváka o ďalšie seriály a obsah.

Aj keď je nepopulárna, určité množstvo ľudí ju ocení, a práve to je cieľová skupina. Toto však nie je prvá kontroverzná novinka. Medzi nepopulárne testy patrili odmeny v podobe odznakov a odmien, ktoré detský divák dostal za to, že sledoval seriál až do konca. Toto opatrenie sa však stretlo s obrovským odporom rodičov, a tak sa muselo porúčať. Užívateľom prekážajú aj trailery, ktoré sa spustia automaticky po prihlásení do Netflix účtu, a to aj napriek tomu, že ich užívatelia označujú ako nepríjemné.

zdroj: theverge.com , engadget.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech