OfferUp – aplikácia, ktorou predáš nepotrebné veci

/ 13. júna 2016 / Tech a inovácie

Táto aplikácia zažíva veľký úspech u svojich užívateľov. Môže sa rovnať aj Instagramu či Snapchatu.

Jedná sa o aplikáciu, ktorá pomáha ľuďom zbavovať sa už nepoužívaných vecí. Dala by sa prirovnať ako niečo medzi Craiglistom a eBayiom.

Spoločnosť bola založená v júli 2011, kedy dvaja nový otcovia Nick Huzak a Arean Van Veelen bojovali s problémom, kam dať všetky veci,  z ktorých ich deti vyrástli. Odpoveďou bol OfferUp. Hlavnou myšlienkou aplikácie je pomôcť ľuďom posunúť ďalej svoje nepoužívané veci. Aplikácia zažila veľký ohlas a v roku 2015 dosiahli 10 miliónov stiahnutí. Dostupná je pre Android ale aj pre iOS. Aplikácia je zadarmo a nájdeš tam aj ponuky od slovenských predajcov.

 

Ako to funguje?

Používanie aplikácie je veľmi jednoduché stačí si založiť profil na tejto stránke. Buď sa nanovo prihlásiš alebo sa pripojíš pomocou Facebooku. Potom si už jednoducho odfotíš danú vec a postneš ju s potrebnými informáciami. Každému v tvojom okolí sa zobrazí tvoj inzerát. Veľkou výhodou je, že si môžeš pozrieť profil kupujúceho či predávajúceho a usúdiť, či je dôveryhodný. Na tomto si aplikácia zakladá a preto sa môžeš pridať do TruYou, kde nájdeš profily predávajúcich, aby si sa uistil, že je to naozaj vierohodný človek. Aplikácia ti ponúka prostredie podobné Instagramu, kde si skroluješ medzi obrázkami predávajúcich pričom obsah príspevkov sa zameriava na lokalitu v akej sa práve nachádzaš.

offerup-screenshot

foto: imgsdown.1mobile.com

Príspevky obsahujú základné informácie o produkte,v akom je stave a lokalitu kde sa nachádza. Taktiež ponúka možnosť Ask, kedy sa môžeš predávajúceho pýtať na ďalšie informácie, ktoré ťa zaujímajú. Na rozdiel od ostatných stránok, kedy treba uviesť telefónne číslo či e-mail, OfferUp ti ponúka komunikáciu čisto prostredníctvom aplikácie. Pokiaľ sa však nevieš zorientovať v širokej ponuke, môžeš použiť filtre vďaka ktorým si vyselektuješ obsah presne pre seba.

 

OfferUp sa nemusí vôbec sťažovať

A to myslíme vážne. To, čo zažíva OfferUp, by chcela každá spoločnosť. Veď v rebríčku sledovania sa môže rovnať Instagramu alebo Snapchatu. Priemerne na tejto stránke ľudia strávia 25 minút.

when-i-first-saw-this-chart-i-didnt-believe-it-offerup-users-spend-25-minutes-on-a-day-on-the-app-on-average-the-same-as-snapchat-and-instagram

foto: Mary Meeker/KPCB

Môže sa porovnať aj s eBayiom, keďže od vzniku po teraz zaznamenáva OfferUP rýchlejší rast GMV (Gross merchandise volume) ako má eBay.

all-the-time-spent-on-the-app-means-offerup-is-growing-faster-than-ebays-earliest-years--and-rapidly-too

foto: Mary Meeker/KPCB

zdroj: www.businessinsider.com   zdroj titulnej foto: tctechcrunch2011.files.wordpress.com

Pridať komentár (0)