Päť zásad dobrého Facebookového contentu

  • Reklamy na Facebooku sú dobrý propagačný kanál. S novou možnosťou cieliť na regióny dokážete využívať rozpočet efektívnejšie ako nikdy predtým. Ešte lepšie však je, keď ich dopĺňate dobrým obsahom. Týchto päť zásad vám pomôže obidva kanály prepojiť.
image_1437254367.jpeg
  • Reklamy na Facebooku sú dobrý propagačný kanál. S novou možnosťou cieliť na regióny dokážete využívať rozpočet efektívnejšie ako nikdy predtým. Ešte lepšie však je, keď ich dopĺňate dobrým obsahom. Týchto päť zásad vám pomôže obidva kanály prepojiť.

 

Obrázky zlaďte s textom

Vždy, keď je to možné, používajte obrázky. Pekný, čistý vizuál zaujme vašich fanúšikov na preplnenej nástenke. Na priateľský dizajn treba obzvlášť dbať pri vytváraní reklamy. Úplne najlepšie je vizuál podporiť silným headlinom. Vizuálnu informáciu spracuje mozog až šesťdesiattisíckrát rýchlejšie ako čistý text. Musíte si dať pozor, aby text využíval najviac dvadsať percent reklamnej plochy, inak vám ju Facebook nespustí.

 

Video uploadujte priamo na Facebook

Najčerstvejšie výskumy ukazujú, že video obsah môže mať na Facebooku až desaťkrát väčší organický dosah ako samotné obrázky či textové posty. Sociálna sieť sa tak snaží preraziť na poli video platforiem a v mnohých metrikách naozaj poráža YouTube – distribúcia obsahu, cielenie, engagement…

Navyše, videá z FB sa už dajú embeddovať, takže ich ľahko vložíte do blogu či na web. V štatistikách nájdete okrem dosahu, počtu prezretí a engagementu aj časovú krivku. Zobrazuje, po ktorú sekundu sa dostali vaši fanúšikovia pri pozeraní.

 

 

Vyzývajte ľudí k nákupu

Aby aj obsah tvoril svoju výkonnostnú úlohu, musíte mu pomôcť.Fanúšikovia chcú nakupovať to, čo vidia. Pripomeňte im to! Ako call-to-action nemusíte použiť len text v reklame. Keď podporujete linky, odporúčame vám vyrobiť si náhľadový obrázok s buttonom priamo v obrázku. 

Okrem toho Facebook ponúka perfektnú možnosť umiestniť call-to-action priamo na cover photo. Možnosti sú obmedzené, ale pokrývajú základné potreby – nakúpiť, navštíviť, rezervovať… Podobné tlačidlo môžete umiestniť aj na koniec vášho videa, takže užívatelia môžu konať hneď po tom, ako dopozerali vašu reklamu.

 

 

Publikujte pravidelne, sponzorujte pravidelne

Ak budete pridávať obsah pravidelne, navyknete užívateľov sledovať ho. Kvôli stále menšiemu organickému dosahu musíte príspevky aj pravidelne sponzorovať. S chirurgicky presným cielením boostovaných príspevkov vám radi pomôžeme.

 

Pridávajte rôznorodý obsah

Aby ste ľudí nezačali nudiť, vždy ich prekvapte niečím novým. Máte zaujímavé informácie o produkte? Dajte ich von! Potrebujete poznať názor zákazníkov? Spýtajte sa ich! Dostali ste peknú recenziu od srdca? Zdieľajte ju so všetkými! Obsah môžete tvoriť úplne kreatívne a ľudia sa vám odvďačia.

Obrázky, obrázky s textom aj video – využívajte výhody, ktoré vám Facebook ponúka. Nebojte sa fanúšikom podsunúť nákupné tlačidlo, radi ho použijú. Pri pravidelnom publikovaní a správnom cielení môžete za málo peňazí zahrať veľa muziky. Ak vám to stále neladí, napíšte nám. Poznáme už zopár akordov ;)

 

Zdroj: paravan.sk

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá