Pepsi mení po rokoch svoj legendárny slogan. Zmenou prejdu aj plechovky

  • Legendárny výrobca sladených nápojov sa po mnohých rokoch rozhodol pre masívnu zmenu
  • Prináša nielen úderný slogan, ktorý nahrádza legendárny Live for Now, ale aj novo nadizajnované plechovky
zdroj: Unsplash
  • Legendárny výrobca sladených nápojov sa po mnohých rokoch rozhodol pre masívnu zmenu
  • Prináša nielen úderný slogan, ktorý nahrádza legendárny Live for Now, ale aj novo nadizajnované plechovky

Úspešné spoločnosti prechádzajú v priebehu rokov mnohými zmenami. Niektoré sa rozhodnú pre zmenu produktov, iné pre zmenu loga ako napríklad spoločnosť Mastercard, ktorá sa rozhodla pre kompletné odstránenie nápisu Mastercard.

V prípade Pepsi je to o inom. Výrobca legendárnych sladených nápojov a konkurent značky Coca-Cola, sa rozhodol pre kompletnú zmenu hlavného sloganu, ktorý tu bol dlhých 7 rokov.

Slogan Live for Now značka mení na verziu For the Love of It. Nový claim značky sa objaví na viac ako stovke trhov, na ktorých Pepsi pôsobí.

Zmena sloganu však nie je to jediné. Spolu s ňou sa zmenia aj plechovky Pepsi. Bude ich pokrývať nový štýl písma, zmení sa rozloženie textu a zároveň prichádza aj nová grafika.

„Smelo oslavujeme to, čím sme, ikonickou značkou s koreňmi v zábave a s osviežujúcim a chutným nápojom, ktorý milujú ľudia po celom svete. For the love of it je náš vzrušujúci výkrik, ktorý hovorí, aby si išiel za každou vecou, ktorú miluješ,“ povedal Roberto Rio, ktorý má na starosti globálny marketing.

Aby bol výsledný dojem ešte dokonalejší, so zmenou prišla aj nová zvučka, v ktorej sa objavuje aj nový slogan. Zvučku nahralo zoskupenie Now United. Jedná sa o skupinu, ktorá pozostáva zo štrnástich spevákov a tanečníkov zo štrnástich krajín sveta. Aby sa o novinke dozvedela aj široká verejnosť, vznikli krátke reklamné spoty, ktoré ukazujú, o čom nová Pepsi vlastne je.

zdroj: adweek.com

 

Najnovšie video