Reachey: Vysoká škola si ťa nájde

  • Technológie doposiaľ nezohrávali veľmi významnú úlohu vo vzťahu medzi školami a uchádzačmi o štúdium. Žijeme však v digitálnej dobe plnej inovatívnych riešení, a tak na seba nenechal dlho čakať projekt, ktorý uľahčí prijímacie konanie študentom aj školám.
image_1396274225.jpeg
  • Technológie doposiaľ nezohrávali veľmi významnú úlohu vo vzťahu medzi školami a uchádzačmi o štúdium. Žijeme však v digitálnej dobe plnej inovatívnych riešení, a tak na seba nenechal dlho čakať projekt, ktorý uľahčí prijímacie konanie študentom aj školám.

Už počas štúdia na strednej škole sa musí študent postupne rozhodovať, čo bude po škole. Niekto chce ísť do praxe, niekto na vysokú školu. Tí študenti, ktorí sa rozhodnú, že chcú zažiť vysokoškolský život, sú postavení pred ďalšie otázky. Akú školu si vybrať? Koľko ich to bude stáť? Na aký program majú vlohy? Americký startup Reachey chce celý tento proces od základu zmeniť. Ako?

Prostredníctvom webovej stránky sa Reachey snaží čiastočne uľahčiť spoluprácu medzi študentami a vysokými školami. Ako by to malo vyzerať? Vysoké školy by oslovovali priamo študentov na základe ich úspechov, záujmov a preferencií. Tie by boli zverejnené v profile na webovej stránke Reachey.

 

Každý študent má jedinečné vlastnosti a schopnosti, ktoré môže sám predviesť. Tak má šancu, že ho niektorá z vysokých škôl s unikátnym programom osloví. Dnešný model náboru študentov necháva celú záťaž rozhodovania na uchádzačoch o vysokoškolské štúdium. Reachey však navrhuje tzv. pull model, vďaka ktorému si budú vysoké školy samé vyberať tých najlepších.

Ak má študent vypracovaný profil na webovej stránke, môže čakať iba pozitívnu spätnú väzbu. Nemusí sa báť, že sa rozhodol pre zlý odbor. Tiež sa vyhne zdĺhavej administratíve či stresu. Jednoducho bude vedieť, že je na správnom mieste.

Reachey už rokuje o spolupráci s rôznymi vysokými školami. Hlavným argumentom, ktorý by ich mal na tento projekt presvedčiť, je šetrenie výdavkov spojených s reklamou školy. Reklama ako jediný náborový nástroj predstavuje náklady, ktoré sa neskôr kompenzujú cez vysoké školné študentov.

Nápad vytvoriť akýsi LinkedIn pre stredoškolákov sa na trhu zatiaľ neobjavil a určite bude efektívnym spestrením výberu pre obe strany . Viac detailov sa však dozvieme, až keď sa spustí webová stránka.

 

Zdroj: slideshare.net, reachey.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá