Pivná značka prerobila svoje sexistické reklamné plagáty z minulosti. Oslavuje silu žien

  • Budweiser v rámci osláv MDŽ však predstavil trojicu nových prepracovaných plagátov z minulosti, ktoré oslavujú rovnoprávnosť žien
zdroj: TASR
  • Budweiser v rámci osláv MDŽ však predstavil trojicu nových prepracovaných plagátov z minulosti, ktoré oslavujú rovnoprávnosť žien

Budweiser v rámci Medzinárodného dňa žien predstavila skvelú kampaň, v rámci ktorej sa inšpirovala svojimi reklamami z roku 1956. Upozornil na to portál Adweek.com.

Originály by boli pre dnešné aktivistky v boji za rovnoprávnosť žien pravdepodobne poriadne sexistické. A tak sa ich pivná značka rozhodla upraviť. Dnes sú ženy na rovnakej úrovni ako muži a tomu zodpovedá aj samotný obsah. Presne v tejto podobe sú zobrazené na dokonalých kreslených reklamných plagátoch.

Dnes sa pivovar zameriava aj na ženské milovníčky piva. Žena už nie je tá, ktorá sa snaží za každú cenu uspokojiť potreby muža. Takto nejako totiž pôsobí, keď sa človek pozerá na prvý z plagátov z rokov minulých. Na „rovnoprávnej“ verzii je vyobrazená spokojná žena, ktorá si pre seba zaslúži len to najlepšie.

Na ďalšom plagáte vidíme ako žena obsluhuje svojho manžela a nalieva mu pivo. Na novej verzii vidno vysmiaty manželský pár, ktorý popíja pivo spoločne. Posledný plagát zobrazuje ženu, ktorá varí, zatiaľ čo muž sa chystá piť pivo. Na novej verzii je zobrazená žena v inej pozícii, sebavedomá a šťastná, ktorá sa môže venovať čomu len chce.

zdroj: nypost.com, Adweek.com