Porazia slúchadlá Wearhaus Arc tie od Beats?

  • Prednedávnom sme priniesli správu o tom, že Apple odkupuje Beats za 3,2 miliardy dolárov. Je teda veľmi pravdepodobné, že okrem organizačných zmien sa zmenia taktiež veľmi populárne slúchadla Beats. Po spustení v roku 2008 si našli svojich fanúšikov hlavne u tínedžerov v Spojených štátov a dnes patria medzi tie najpredávanejšie. Na scénu však prichádzajú slúchadlá značky Wearhaus Arc, ktoré posunú počúvanie hudby na inú úroveň.
image_1400788345.jpeg
  • Prednedávnom sme priniesli správu o tom, že Apple odkupuje Beats za 3,2 miliardy dolárov. Je teda veľmi pravdepodobné, že okrem organizačných zmien sa zmenia taktiež veľmi populárne slúchadla Beats. Po spustení v roku 2008 si našli svojich fanúšikov hlavne u tínedžerov v Spojených štátov a dnes patria medzi tie najpredávanejšie. Na scénu však prichádzajú slúchadlá značky Wearhaus Arc, ktoré posunú počúvanie hudby na inú úroveň.

 

Wearhaus Arc sa inšpiroval trendom silent disco, ktorý nájdeme aj na niektorých slovenských festivaloch. Vďaka týmto bezdrôtovým slúchadlám sa budete môcť podeliť o svoju obľúbenú hudbu kdekoľvek, s kýmkoľvek a iba jedným dotykom, čo je najzásadnejší rozdiel oproti Beats. Slúchadlá v sebe nesú pridanú hodnotu v podobe sociálneho aspektu, čiže zdieľania hudby, ktorý sa na trhu zatiaľ neobjavil.

Po pripojení na Wearhaus aplikáciu v mobilnom telefóne (k dispozícií pre iOS a Android) sa slúchadlá môžu naraz synchronizovať s viacerými inými slúchadlami. Do vzdialenosti 30 metrov tak môžete prostredníctvom bluetooth zdieľať obľúbené skladby alebo celý svoj playlist. K dispozícií sú aj rôzne nastavenia ochrany súkromia. Poslucháč si môže vybrať na vypočutie obsahy všetkých užívateľov v blízkosti, iba priateľov alebo zdieľanú hudbu jednoducho vypne.

 

   

Dizajn slúchadiel je uhladený a ponúka kultové kruhové podsvietenie, ktoré je možné nastaviť na ľubovoľnú farbu pomocou mobilnej aplikácie. Keď sa ostatní ľudia naladia na vašu hudbu, ich slúchadlá sa farebne prispôsobia. Ide o signál, ktorý má prezradiť, kto v miestnosti počúva rovnakú hudbu. Dotykový panel slúchadiel umožňuje jednoduché ovládanie hlasitosti, prehrávanie a zdieľanie hudby s jednoduchými gestami.  

Na webovej stránke Wearhaus Arc momentálne beží crowdfundingová kampaň, v rámci ktorej si záujemcovia môžu predobjednať slúchadlá za 150 dolárov, čo je o 50 dolárov menej ako budúca maloobchodná cena. V porovnaní s cenou slúchadiel Beats je Wearhaus skoro o polovicu lacnejší, a tiež so sebou prináša inováciu, ktorá má podľa mňa veľký potenciál predovšetkým v cieľovej skupine mladých užívateľov.

 

 

Vzhľadom k už spomínanej akvizícii Apple a Beats sa domnievam, že vznikne nový typ slúchadiel, ktorý bude fungovať na podobnej alebo na ešte inovatívnejšej báze ako Wearhaus Arc. Apple sa vždy snaží o niečo viac, a preto sa nechajme prekvapiť, čo tento obchod so sebou ešte prinesie, a zároveň ako sa bude dariť slúchadlám Wearhaus Arc.      

 

Zdroj: technode.com, scadconnector.com, campaign.wearhaus.com, coolhunting.com

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá