Predajca lacnej obuvi si poriadne vystrelil z „módnych znalcov“, ich reakcie ťa skvele pobavia

  • Predajcovi extrémne lacnej obuvy spoločnosti Payless sa v spolupráci s marketingovou agentúrou DCX Growth Accelerator podaril husársky kúsok
  • Kvalitu topánok z Číny v hodnote niekoľko desiatok dolárov ohodnotili influenceri v oblasti módy na niekoľko stoviek dolárov
topánky
zdroj: Youtube Payless
  • Predajcovi extrémne lacnej obuvy spoločnosti Payless sa v spolupráci s marketingovou agentúrou DCX Growth Accelerator podaril husársky kúsok
  • Kvalitu topánok z Číny v hodnote niekoľko desiatok dolárov ohodnotili influenceri v oblasti módy na niekoľko stoviek dolárov

Sieť predajní lacnej obuvi Payless sa postarala v kalifornskej Santa Monice o poriadny rozruch. Ich najnovšia reklamná kampaň bola totiž nefalšovanou divadelnou hrou. Značka tu totiž iba naoko otvárala luxusnú predajňu obuvi. Marketingoví mágovia z reklamnej agentúry DCX Growth Accelerator, ktorá sa na tvorbe reklamy pre Payless podieľala, zapracovali naozaj vynikajúco. O ich najnovšom kúsku sa bude rozprávať ešte poriadne dlhú dobu.

Luxusný obchod neniesol názov Payless, pretože ľudia by to okamžite odhalili. Palessi bolo tým správnym menom hodným top predajne obuvi. Na pultoch predajne si však nenašiel skutočné luxusné kúsky v hodnote niekoľko stoviek dolárov, ale lacnú obuv, ktorej ceny sa pohybovali v rozmedzí od 20 do 40 dolárov.

Aby bolo celé divadlo ešte dokonalejšie, na otvorenie boli pozvaní známi influenceri v oblasti módy a obuvi. Tí boli z celej vystavenej kolekcie unesení a kupovali topánky za ceny v rozmedzí od 200 do 640 dolárov. Nasledovala voľná zábava, počas ktorej sa online módnych guru pýtali na to, aký majú názor na dizajn a kvalitu obuvi.

Odborníci na módu sa poriadne sekli

Odpovede boli naozaj prekvapivé. Títo ľudia totiž netušili, že kupovali poriadne predraženú obuv. Ich reakcie zachytené objektívom kamery stoja naozaj za to. Takmer každý jeden sa vyjadril v tom zmysle, že obuv je naozaj fantastická po dizajnovej stránke a zároveň kvalita materiálov a spracovania je na veľmi vysokej úrovni.

Počas pár hodín nakúpila skupina influencerov obuv v hodnote 3 000 dolárov. Peniaze im, samozrejme, po odhalení „tvrdej reality“ vrátili. Lepšiu reklamu na svoje topánky si lacný predajca ani nemohol želať. Najzábavnejšou časťou je reakcia „odborníkov na módu a obuv“ po tom, čo sa dozvedeli, aká je skutočná cena topánok.

Payless tak nepriamo poukázal na kvalitu svojej obuvi, za ktorú by ľudia zaplatili omnoho viac. Jedná sa taktiež o sociálny experiment, ktorý poukazuje na to, že aj online módny guru, ktorý ovplyvňuje mienku mladých ľudí v tom, ako sa majú obliekať, sa môže poriadne mýliť.

zdroj: adweek.com