Recenzia nového Acer Predator 17! Stojí za to kupovať herný notebook?

• Notebooky sa medzi hráčmi už dlho doťahujú o prvenstvo s klasickými stolnými PC. Táto šupa od Aceru ti môže dosť výrazne zmeniť názor na herné notebooky, ak si zástancom PC. Acer si dal záležať a poriadne vybavil svoj intergalaktický bojový krížnik, ako ho sami nazvali.
predator1

Gameri patria v poslednej dobe medzi hlavné cieľové skupiny počítačových výrobcov. Niet sa čomu diviť, predsa len eSports naberajú na popularite raketovým tempom, online streaming je hot topic a ľudia po týchto veciach šalejú. My ti preto prinášame recenziu na nadupaný hráčsky notebook Acer Predator 17, za ktorým sa pôjdeš zblázniť aj ty.

predator3

Táto novinka od spoločnosti Acer v sebe zahŕňa všetko, čo by si od hráčskeho notebooku očakával. Je však veľký a ťažký. Prečo by si ho teda vlastne mal chcieť?

Väčšina hráčskych notebookov má super-agresívny vzhľad, tvorcovia Predatora sa vyjadrili, že pri tvorbe tejto mašiny sa inšpirovali  „intergalaktickým bojovým krížnikom“, čo sa im fakt podarilo. Tento stroj budí rešpekt už len keď ho vidím na stole. Agresívne farby, agresívna kombinácia, červená a čierna, nič viac, nič menej. Dizajnéri vôbec nechodili okolo horúcej kaše, spoľahlivá kombinácia udiera do očí, LED podsvietenie klávesnice ťa núti hneď si za ňu sadnúť, vyskúšať ju, aspoň postláčať tlačidlá.

Nevýhodou tohto majestátneho notebooku je, že do obyčajnej tašky alebo ruksaku sa nezmestí. Predsa len váži takmer štyri kilogramy, hrubý je približne tri a pol centimetra, takže ho asi nebudeš príliš nosiť mimo domu, ak nebudeš musieť.

predator2

Čo sa týka technologických parametrov. Predator sa hrdí jedným z najnovších Intel Skylake (2.6GHz i7-6700HQ) procesorov, ktorý má slušných 2.6 ghz, grafická karta je tiež samozrejme jedna z najnovších a najlepších a spolu s vyše 17 palcovým monitorom, ktorý prichádza v 1080p IPS LCD rozlíšení ti poskytne brutálny hráčsky zážitok. RAM prichádza vo veľkosti 32 GB a hardisk vo veľkosti 1 TB, čo sú obrovské čísla na notebook. O výdrži batérie sa už nedá tak básniť, budeš rád, ak vydržíš viac ako tri a pol hodiny, ale koniec koncov, kvôli výdrži batérie, by si si herný notebook asi nekupoval.

Klávesnica je fantastická, jedna z najlepších aké notebook môže mať. Je skvelo prispôsobená na hranie, ale aj písanie, nie sú to len tvrdé tlačidlá aké majú iné notebooky, hrať na tejto klávesnici je masáž pre brušká tvojich prstov, nie je lepkavá ale pri dotykoch je taká…musím povedať, že je taká šťavnatá, lepšie slovo nemám. Veľkosť notebooku dovoľuje využiť klávesnicu v plnej veľkosti, nájdeš tu teda numbpad, ako aj programovateľné makro tlačidlá. Jediná vec, čo sa tu dá vytknúť, je trackpad, čo je dosť nešťastie pri hráčskom notebooku, pôsobí totiž ako z lacnejšieho Aceru.

predator4

Takto v začiatku roku 2016 boli pre tento notebook všetky hry ako vánok, s tým že tento stroj je určený pre hurikán. Aj vizuálne najpokrokovejšia hra aká mi napadla, Star Wars Battlefront šliapala ako hodinky na ultra settings. „Musím povedať, že táto hra vyzerala na tomto notebooku ešte lepšie, než na PS4 s kvalitným televízorom, fakt som cítil ako mnou prechádza sila“, hovorí redaktor theVerge.

battlefront

Tento notebook ti dáva high end výbavu na miestach, kde sa klasický PC nedostane, dáva ti možnosť slobody v tom, že si ho zoberieš kedy chceš a kam chceš, ale strácaš tým pohodlie ktoré máš pri PCčku, čo sú mnohí ochotní obetovať tej voľnosti. V konečnom dôsledku nestrácaš na grafike, nestrácaš na výkone, ak máš zdroj elektriny, dá sa povedať že vlastne ani nemáš problém s touto mašinou. Cena je 2,599 dolárov. To už môže byť tak trochu prekážkou, teraz už je to o tom, kam si až ochotný zájsť vo svojom pohodlí. Určite to ale nie je notebook, pri ktorom svoju investíciu oľutuješ.

predator

Zdroj: theverge.com, zdroj fotografií: the verge.com, zdroj titulnej fotografie: youtube.com