Reklama Gillette zahrala u mužov na tenkú strunu. Ženy ju naopak milujú

  • Výrobca holiacich strojčekov pre mužov si to svojou najnovšou reklamnou kampaňou u niektorých mužov trošku nahol
  • Poučovať, ako sa má správať moderný muž, sa na prvý pohľad značke nevyplatilo. Nič však nie je také čierne ako by sa mohlo zdať
gillette
youtube
  • Výrobca holiacich strojčekov pre mužov si to svojou najnovšou reklamnou kampaňou u niektorých mužov trošku nahol
  • Poučovať, ako sa má správať moderný muž, sa na prvý pohľad značke nevyplatilo. Nič však nie je také čierne ako by sa mohlo zdať

Mužský a ženský svet je totálne rozdielny. To, čo sa páči jednému pohlaviu je pre druhé nepochopiteľné. Práve preto sa proti spoločnosti Gillette postavilo množstvo mužov. Legendárny výrobca holiacich strojčekov pre mužov totiž nedávno vypustil na svetlo sveta nový reklamný spot.

Nebol však zameraný na propagáciu najnovších holiacich strojčekov, ale poukazoval na to, ako sú muži vnímaní v súčasnom svete. Podľa značky Gillette sú dnešní muži spoločnosťou vnímaní ako násilníci a sexuálni devianti, ktorí si robia zo žien dobrý deň. Za tento obraz si vraj môžu z veľkej časti sami. Samozrejme, tento nepríjemný pohľad na mužov za dotkol aj tých, ktorí majú naozaj srdcia na správnom mieste.

Reakcie mužov a žien sa líšia

Spoločnosť Gillette však verí, že v mužoch sa skrýva to dobré a práve na to sa rozhodla upozorniť v kampani, ktorá vzbudila rozporuplné reakcie hlavne zo strany samotných mužov. Gillette totiž ukazuje novú definíciu mužnosti. To ako by sa mali muži správať, aby tento obraz, ktorý majú v spoločnosti zmenili.

Vyzerá, že značka sa trafila naozaj do čierneho, pretože na Twitteri sa rozpútalo hotové peklo. Množstvo mužov si začalo robiť z reklamy dobrý deň. Niektorí extrémisti sa dokonca vyhrážali tým, že so značkou nechcú mať nič spoločné a kúpené žiletky spláchnu do záchoda. Vyzeralo to tak, že tento ťah sa značke nevyplatil.

Dáta však ukazujú opak. Podľa ukazovateľov záujem o značku ešte stúpol. Zatiaľ čo množstvo mužov reklamu odsúdilo, ženy ju vnímali veľmi pozitívne a zdieľali ostošesť. To znamená, že sa stotožňujú s tým, že moderná podoba mužnosti ako ju zobrazila Gillette je pre ženy naozaj príťažlivejšia.

zdroj: adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech