Reťazec dal do dojemnej kampane plyšového medveďa, ľudia sa za ním idú zblázniť

  • Walmart vo svojej najnovšej reklame, ktorá priam tlačí na emócie diváka, spopularizoval postavu plyšového medveďa
  • Na pultoch sa po ňom len tak zaprášilo. V reklame pritom vystupuje v pozícii outsidera. Nakoniec však všetko dobre dopadne
walmart
youtube
  • Walmart vo svojej najnovšej reklame, ktorá priam tlačí na emócie diváka, spopularizoval postavu plyšového medveďa
  • Na pultoch sa po ňom len tak zaprášilo. V reklame pritom vystupuje v pozícii outsidera. Nakoniec však všetko dobre dopadne

Značku Walmart netreba siahodlho predstavovať. Okrem Spojených štátov má spoločnosť siete predajní aj v iných krajinách sveta. Jej predajne nenájdeš len v USA, ale aj v Kanade, Mexiku, Japonsku a Brazílii.

Práve Kanada dostala svoju vlastnú vianočnú reklamnú kampaň, v ktorej hrá hlavnú úlohu hnedý plyšový medveď, ktorý stojí presne 15 dolárov. Keď sa táto reklama objavila na internete, rapídne sa zvýšil záujem o túto postavičku. Ide jednoducho na dračku. Dalo sa to však očakávať.

Reklamný spot začína v jednej nemenovanej predajni Walmart a zobrazuje ruch, ktorý tu vládne. Na mieste medzi hračkami sa nachádza aj nenápadný plyšový medveď, o ktorého však akosi nikto nemá záujem. Zákazníci totiž do svojich košíkov vkladajú okolité hračky. Pritom vôbec netušia, že tento medveď nie je obyčajný medveď, ale živý plyšový medveď. Je však trochu smutný z nezáujmu ľudí.

Po tom, čo predajňu opustí posledný zamestnanec a miesto sa ponorí do tmy, zázračný medveď ožije a vyberie sa na prieskum celej predajne. So záujmom skúma všetky zákutia, číta knihu, ba dokonca sa hrá aj na hasiča. Keď sa však noc prehupne do dňa, živý medveď sa okamžite ponáhľa na svoje miesto vo vitríne.

Na druhý deň sa predajňa opäť naplní ľuďmi, ktorí chodia pomedzi regále. Tentokrát sa na plyšového medveďa usmeje šťastie, všimol si ho totiž jeden zákazník. Medveď sa mu natoľko zapáčil, že ho okamžite vložil do svojho nákupného košíka. Rozhodol sa potešiť svoju dcéru a darovať jej tento nevšedný darček pod stromček.

Následne sa presúvame priamo pod vianočný stromček, kde malé dievčatko otvára vianočný darček. Len čo uvidí plyšového medveďa, hneď sa mu rozžiaria očká. Celý spot končí nápisom Holiday Magic Starts With Believing. Emotívnu reklamu mala pod palcom agentúra Cossette, s ktorou Walmart v súčasnosti spolupracuje na reklamách určených pre kanadský trh.

zdroj: adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech