Sellyourself- spôsob ako seriózne predať svoje schopnosti

  • Pri bezduchom blúdení po sociálnej sieti som už dávnejšie narazil na odkaz na stránku sellyourself.co. Zdieľal ju známy, s ktorým sa poznáme od košického Startup Weekendu, ktorý som organizoval ako člen projektu AZU- Aktivita zvyšuje úspech.
image_1403264674.jpeg
  • Pri bezduchom blúdení po sociálnej sieti som už dávnejšie narazil na odkaz na stránku sellyourself.co. Zdieľal ju známy, s ktorým sa poznáme od košického Startup Weekendu, ktorý som organizoval ako člen projektu AZU- Aktivita zvyšuje úspech.

Tam však Tomáš pomáhal s projektom Chargebrella. Neskôr som zistil, že sellyourself je jeho ďalší projekt, na ktorom už hodnú chvíľu pracuje aj so svojimi kolegami. Podľa mňa zaujímavý portál spustila partia chalanov z Košíc. Myslia si, že omnoho jednoduchšie, ako hľadať prácu v ponukách na internete alebo rozosielať naslepo životopisy, je proste a jednoducho predať to, čo viete. Vaše vedomosti, zručnosti a vaša šikovnosť sa vďaka ich portálu stáva komoditou, na ktorej dokážete zarobiť. Princíp stránky spočíva v tom, že vy ako používateľ vytvárate ponuku, na ktorú reagujú ďalší užívatelia stránky. Či už viete robiť gélové nechty, šperky, krásne kresliť portréty alebo len odhadzovať sneh, viete to ponúknuť na predaj svojmu okoliu cez sellyourself.co. Pomôžete tak sebe a aj iným.

 

Myslíte si, že by ste sa s ich pomocou vedeli predať?

 

Zrejme klasická otázka aj keď rozumiem prekladu, prečo práve názov sellyourself?

„Slovo sell znamená z angličtiny predať a yourself znamená seba/sa. Ak vám niekto v zahraničí na pracovnom pohovore povie sell yourself, znamená to, že sa máte predať. Odprezentovať  svoje schopnosti, kvality, profesijné skúsenosti a to, čím viete byť pre zamestnávateľa užitočný. Sellyourself je miesto, kde vieš predať svoje ja, teda to, čo dokážeš alebo máš možnosť urobiť, preto sellyourself,“ prezradil Matej Homola, ktorý sa stará v projekte o marketing a PR.

 

Ako ste prišli/čo vás viedlo na nápad vytvoriť portál sellyourself.co?

„Jeden známy pri pive medzi rečou spomenul stránku, kde sa mladé slovenské študentky z rôznych miest predávajú (t.z. ponúkajú erotické služby :)) za finančnú odmenu.  Zamysleli sme sa a povedali si ,,prečo by sa tak človek nemohol predať seriózne? Existuje niečo také, kde napíšeš, čo dokážeš alebo čo vieš a ponúkneš to v podstate na predaj?“ Hľadali sme, no nič také sme nenašli. Tak sme sa rozhodli, že si vytvoríme stránku, kde si jednoducho a rýchlo budeš vedieť nájsť toho, koho potrebuješ, a on bude ochotný prísť vyriešiť tvoj problém, pomôcť ti s niečím, čo nevieš alebo nedokážeš urobiť sám. Vtedy mi napadol názov sellyourself.

 

Ako dlho na nápade pracujete?

„Nápad existuje približne dva roky. Od vtedy sme mali nedorozumenia s rôznymi programátormi, nedostatok skúsenosti, peňazí, kontaktov a podobne. To nám však v konečnom dôsledku len pomohlo dovzdelať sa, dať dokopy skvelý tím, stránku a premyslieť  čo a ako ďalej. Beta verziu portálu sa nám podarilo spustiť začiatkom mája tohto roku.“ povedal Tomáš Mikita, CEO projektu sellyourself.

 

Pre koho je portál určený?

„Portál sellyourself je pre každého internetového používateľa vo veku od 15 rokov do… povedzme, že pre všetkých starších ako 15 rokov. Či už je to študent, absolvent, nezamestnaný, dôchodca alebo aj zdravotne znevýhodnený. Je pre každého človeka, ktorý svoje zručnosti, záľuby alebo skúsenosti dokáže odprezentovať a ponúknuť iným.“

 

V akej fáze je vývoj stránky a uvedenie Selly , ako portál familiárne voláte, na trh?

Stránka je práve v beta verzii, ktorá má trvať pol roka. Zatiaľ chceme odstrániť chyby, doladiť obsah a prispôsobiť rozhranie stránky tak, aby bola pre užívateľa čo najviac user-friendly a intuitívna. Po ukončení beta verzie, stránku spustíme už s implementovanými zmenami a aj s aplikáciou pre Android. Dúfame, že sa nám podarí aj verzia pre iOS. Medzitým však hľadáme investora pre ďalší rozvoj a rozširovanie projektu,“ odpovedal Peter Čonka, ktorý koordinuje technologickú stránku projektu a zodpovedá za inovácie.

 

Kto momentálne pracuje na projekte a ako máte rozdelené úlohy?

„Tomáš Mikita je CEO, Peter Čonka koordinuje technologickú stránku projektu a zodpovedá za inovácie. Matej Homola sa stará o marketing a PR a Igor Dudinský má na starosti organizačné veci ako COO.“

Tak teda jedinou vetou : ,,Prečo by som mal využiť sellyourself?“

„ Pretože aj TY dokážeš robiť alebo vytvoriť niečo, čo môžeš predať iným a vytvoriť si tým pasívny príjem.“ Igor Dudinský, COO projektu.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá