Výrobok mladých Slovákov sa zíde v každej domácnosti a ušetrí ti peniaze. Hlásia obrat 272 000 eur

  • Martina Ivanová a Tomáš Bukoven sú podnikatelia, ktorí predstavili unikátny výrobok
  • Práve s ním sa im podarilo vyplniť značnú dieru na trhu
tím Peelo, chlieb
Na snímke sú zakladatelia značky Peelo, Peelo, pixabay
  • Martina Ivanová a Tomáš Bukoven sú podnikatelia, ktorí predstavili unikátny výrobok
  • Práve s ním sa im podarilo vyplniť značnú dieru na trhu

V ich malej dielni v Bratislave kompletne navrhujú a ručne vyrábajú voskové obaly, ktoré dokážu udržať potraviny čerstvé po dlhú dobu. Žiaden dovoz cez pol sveta, ale poctivý slovenský produkt.

Nápad na Peelo sa zrodil v ich obytnom vane Nissan „Henry“ Homy z roku 1997, ktorý sa na rok stal ich domovom, napríklad aj na Novom Zélande.

„S dvomi batohmi a so žiadnym plánom sme odleteli na druhý koniec sveta ubrať tempo a aj množstvo vecí v našom živote. Čím viac času sme trávili na cestách a v prírode, tým viac sme si uvedomovali, koľko málo vecí na život potrebujeme,“ vysvetľujú zakladatelia značky.

NZ-1
zdroj: Peelo

„Ani sme nemali na výber, v aute sme sa delili o jedinú poličku na všetky osobné veci. V tom malom priestore sme si zanedlho uvedomili, koľko odpadu každý deň len ako dvojica vytvoríme. A tiež to, koľko odpadu so sebou nosíme cestou späť z každej túry.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroje: Finstat, Peelo

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá