Slovenská značka oblečenia RVNSCLTHS a jej najmladší CEO!

  • Domáci trh s textilným dizajnom sa obohacuje o ďalšieho nápaditého člena. Mladý pár zo Slovenska len nedávno virtuálne predstavil svoju novú značku oblečenia RVNSCLTHS, ktorému „šéfuje“ spoločný potomok, najmladší slovenský CEO. Rodičia veru majú byť na čo hrdí!
image_1448276858.jpeg
  • Domáci trh s textilným dizajnom sa obohacuje o ďalšieho nápaditého člena. Mladý pár zo Slovenska len nedávno virtuálne predstavil svoju novú značku oblečenia RVNSCLTHS, ktorému „šéfuje“ spoločný potomok, najmladší slovenský CEO. Rodičia veru majú byť na čo hrdí!

 

Počiatok vzniku RVNSCLTHS sa viaže k jednoduchej ale o to viac sympatickej myšlienke. „Každý by rád robil to, čo má rád. Zobúdzal sa s pocitom, že je na tej správnej ceste.“ Práve láska k prírode a autentickosti priviedla Michala Michaleho a jeho partnerku Katku Tisoňovú k zrodu ich tvorivého projektu. 

 

 

Výnimočnosť značky RVNSCLTHS  nespočíva v prevratnosti, na ktorej by si stavala svoje meno. Je čistá a reálna. Pre tých, ktorí si stavajú život na pravých hodnotách. RVNSCLTHS ponúka zákazníkom možnosť objaviť v nej seba samého, svoju osobitosť a jedinečnosť. Šaty robia človeka. Preto je nesmierne dôležité cítiť sa v nich dobre, bez ohľadu na to, či si v meste alebo na samote v horách. To, že v nich dobre vyzeráš, je chvályhodný bonus. 

 

 

Ako to však v každom biznise býva, bez peňazí sa ďaleko nedostaneš. Aj Katka s Michalom to dobre vedia. Rozbehli preto kampaň na finančnú podporu ich projektu, ktorá sa objavila na crowdfundingovom portáli INDIEGOGO. Tá slúži ako forma 40-dňového predpredaja pred potenciálnym spustením webshopu. Záujemcovia môžu svoju priazeň preukázať jednoduchým príspevkom od 1 dolára alebo spomínanou podobou predobjednávky, pri ktorej si môžu vybrať akýkoľvek produkt z RVNS výberu. Mimochodom, ten je síce počtom skromnejší, zato však disponuje poctivou originálnosťou. Momentálne sa týka predovšetkým mužského zastúpenia, no v pláne je aj rozšírenie sortimentu o produkty pre nežnejšie pohlavie. Ceny sú uvedené ako v dolároch tak aj v eurách.

 

 

Cieľová suma sa pohybuje v rovine 7000 dolárov. Možno si poviete, veľa… No autori nápadu celú situáciu vyhodnocovali po dobu dlhých 3 rokov, nebolo to spontánne a neuvážené rozhodnutie. 

 

Prečo by však mal originálny nápad zostať nedocenený? Celosvetovo existuje množstvo pofidérnych značiek, ktorým sa aktuálne darí mnohonásobne lepšie. Myslím, že častokrát aj neprávom. Táto slovenská značka si pozornosť rozhodne zaslúži. Kombinácia nadčasového produktu s hodnotnou myšlienkou poteší (nielen) stále viac sa rozrastajúci zástup intelektuálov. Minimalistický dizajn so škandinávskymi prvkami zase učaruje nespútaným dušiam- milovníkom prírody a fakt, že sa jedná o domáci projekt, ten nepochybne poteší všetkých zdravo- vyznávačov patriotizmu.  

 

 

Ja osobne nedám dopustiť na pocity, ktoré vo mne táto značka vyvolala a to z týchto dôvodov: Jedná sa o startup? Jedná sa o inováciu? Nie, ani jedno z toho. Motivácia, s ktorou sa rodina do projektu pustila a fakt, že chcú poukázať na ochranu prírody a znovu nám ju priblížiť je obdivuhodné. Určite musím poukázať na kvalitu spracovania projektu, ktorá ďaleko predčila väčšinu domácich kampaní, avšak má veľkú slabinu, ktorá kladie na projekt jeden veľký otáznik. Video. Video je moderné a umelecké, ale chýba mi v ňom autor projektu – samotná rodina. Tešila som sa na ich odkaz, z ktorých by som zistila prečo projekt vznikol, prečo na ňom pracujú a čo ním chcú dokázať. To je niečo, čo musí obsahovať každá kampaň. Ak nemáš jasné prečo, nečakaj, že získaš prvý deň cieľovú sumu. Verím, že projekt šancu má. Slováci síce ničím veľkým vo svete módy neprerazili, ale správne prezentovanie a kvalita značky by ju mohli posunúť na pulty tých najväčších kalifornských obchodov.

 

Projekt RVNSCLTHS môžeš finančne podporiť tu: https://www.indiegogo.com/projects/rvns-brought-to-you-by-nature#/

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá