Slovenský McDonald´s sa inšpiruje Googlom, spúšťa 360° virtuálnu prehliadku

  • Slovenský McDonald´s pokračuje v koncepte otvorenej komunikácie. K projektom Na rovinu či Deň otvorených dverí v McDonald´s pribudne unikátny web, ktorý ti cez virtuálnu prehliadku prináša všetko zo zákulisia. Jeho premiéra je už dnes.
unnamed-4c
  • Slovenský McDonald´s pokračuje v koncepte otvorenej komunikácie. K projektom Na rovinu či Deň otvorených dverí v McDonald´s pribudne unikátny web, ktorý ti cez virtuálnu prehliadku prináša všetko zo zákulisia. Jeho premiéra je už dnes.

McDonald´s tak pozýva návštevníkov na virtuálnu prehliadku nielen svojej reštaurácie či kaviarne McCafé, ale aj do ich zázemia. Návštevu v móde 360° dopĺňajú zaujímavé interaktívne prvky, hry, kvízy, videá či testy, ktoré hravým spôsobom vysvetľujú návštevníkovi, ako to v jednom z najpopulárnejších gastro zariadení na svete funguje.

„Webová platforma 360° ponúka návštevníkom našich reštaurácií ešte intenzívnejší zážitok. Interaktívne spracovanie im umožňuje spoznávať tajomstvá prípravy obľúbených jedál a zábavnou formou informuje o kvalite surovín a dodávateľoch. Zákazníci sa takto dozvedajú, odkiaľ dovážame mäso do burgerov, ale aj, ako sa dá stať odborníkom na kávu,“ vysvetlila vana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s v ČR a na Slovensku.

unnamed-5

Cieľom novej stránky je ľudí zabaviť, ponúknuť im niečo nové, zaujímavé a nadviazať tak s nimi vzťah založený na maximálnej otvorenosti. Rovnaká platforma štartuje i v Čechách. Česko-slovenský McDonald´s je prvým v celom McDonald´s systéme, ktorý sa tak ešte viac otvára verejnosti a dáva jej neobmedzený prístup ku všetkým informáciám. Čisto lokálny nápad na priblíženie reštaurácie McDonald´s v rámci 360° virtuálnej prehliadky je inšpirovaný projektami Googlu s britským Abbey Road štúdiom.

Virtuálne prehliadky na novej stránke McDonalds360.sk sa začnú už 8. novembra 2016, keď bude novinka predstavená širokej verejnosti v televíznom spote. V rovnaký deň McDonald´s nasadí reklamnú kampaň v out of home aj na internete a bude trvať do 4. decembra 2016. Unikátnu webovú stránku, rovnako ako kampaň a vizuály k uvedeniu, pripravila a realizovala pražská agentúra DDB.

Zdroj článku, fotografií a titulnej fotografie: McDonald´s ČR/SR

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá