RTVS získala prestížnu cenu za reklamu

Televízna imidžová kampaň RTVS k hokejovým majstrovstvám sveta patrí medzi najlepšie slovenské reklamy. Kreatívci pod vedením Igora Majkúta a Richarda Jajcaya získali v piatok druhé miesto v kategórii Upútavky na program / Jingle na udeľovaní cien Zlatý klinec 2019, informuje RTVS prostredníctvom tlačovej správy.

Počas piatkového udeľovanie cien za najlepšie reklamy Zlatý klinec premenila RTVS z dvoch shortlistov jeden na strieborný klinec. Tím RTVS bodoval v kategórii F4 – Film – Upútavky na program, jingle. RTVS vo vlastnej produkcii vytvorila päť televíznych upútaviek na tohtoročné majstrovstvá sveta v hokeji. „Televízne spoty priniesli pohľad na vtipné situácie, akési mikrosúboje, ktoré môžu vznikať medzi fanúšikmi z celého sveta mimo štadióna. V spotoch zohrával hlavnú úlohu výsledok zápasu a dvojbodka, ktorá sa objavila aj vo výsledku vzájomného stretnutia fanúšikov,prezradil o televíznej kampani Igor Majkút, vedúci odboru kreatívy v RTVS.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech