Ryanair je vraj najhoršia spoločnosť v starostlivosti o zákazníkov

Vyplýva to z dotazníka, ktorý vypĺňali zákazníci rôznych spoločností. Ryanair dostal najnižší počet bodov, v dotazníku bolo zapojených 100 ďalších firiem. Informoval o tom britský Independent.

Do dotazníku sa zapojilo 4-tisíc ľudí, ktorí mali odpovedať na to, ako sa pri jednaní s firmou cítili, ako veľmi nápomocný boli zamestnanci spoločnosti a ako zvládli rôzne sťažnosti. Ryanair dostal za svoj zákaznícky servis iba 45 %, čo je najmenej zo všetkých spoločností zapojených do dotazníku.

Väčšina opýtaných sa zhodla na tom, že spoločnosť sa k nim správala lakomo, záludne a arogantne. Najlepšie sa v rebríčku umiestnila firma First Direct. Podarilo sa jej získať 89 % a jej skóre sa vyšplhalo na 4 hviezdičky z 5 vo všetkých troch kategóriách.

Najnovšie video