Slováci vyhrali nad USA, budeš lacnejší chlieb

Fanúšikovia slovenského hokeja sú v posledných rokoch skeptickí. Hoci sa naši športovci snažia, už dlhšie sa nám nepodarilo výraznejšie sa presadiť počas Majstrovstiev sveta. S podobnou nedôverou k slovenskému tímu včera začali sledovať náš prvý zápas na MS mnohí športoví nadšenci. Určite nejedného prekvapila nielen skvelá hra hokejistov, ale aj jasná výhra 4:1. Aj ty si si určite od niekoho vypočul vetu: „No a čo chleba, lacnejší aj tak nebude.“ Celú situáciu sa však rýchlo rozhodol využiť LIDL a svojich zákazníkov upútal novou reklamou, v ktorej ponúka o 10 centov lacnejší chlieb. „ĎÁ-KU-JEME chalani, že si celé Slovensko môže vychutnať víťazstvo!“ Uviedli v oficiálnej kampani, ktorá sa pohotovo chopila šance osloviť množstvo Slovákov a poďakovať hokejistom za výborný výkon.