Slovenský reklamný režisér získal nomináciu v Cannes

Reklama PHASE Moments pre slovenského výrobcu sedačiek zabojuje v silnej svetovej konkurencii. Režisér Maroš Milčík získal za prácu nomináciu na Young Director Award, ktorý oceňuje mladých režisérov z celého sveta. Reklama z dielne produkcie Soft Pillow súťaží v kategórii s ďalšími 8 režisérmi z Európy, Severnej Ameriky či Afriky.

Práca mladého režiséra zachytáva nielen produkt, ktorým je sedačka, ale aj emócie a kľúčové životné momenty. Zaujímavé formálne prevedenie pomocou choreografie a kamerového pohybu vytvára dojem jedného nepretržitého záberu. Režisér spoločne so slovinským kameramanom Gašperom Šnuderlom použili techniku skrytého strihu, a tak dosiahli kontinuálny pohyb odhaľujúci postupne dôležité životné momenty dvoch mladých ľudí.

Súťaž Young Director Award prebieha v rámci najväčšieho reklamného festivalu Cannes Lions. Jeho cieľom je vyhľadávať režisérske reklamné talenty z celého sveta. Či sa reklame podarí získať ocenenie v Cannes, sa dozvieme už 20. júna.

Najnovšie video