Start-up Geal.cz? Majú ďalšie e-shopové aukcie budúcnosť?

  • To, že je na česko-slovenskom internete už neuveriteľný počet predajných projektov asi nemá zmysel zmieňovať. Česko je absolútne unikát, čo sa týka počtu e-shopov. Ich počet sa odhaduje cca. 30 tisíc. Tieto e-shopy urobili už v roku 2013 obrat okolo 40 miliárd českých korún a trend neustále rastie.
image_1411128011.png
  • To, že je na česko-slovenskom internete už neuveriteľný počet predajných projektov asi nemá zmysel zmieňovať. Česko je absolútne unikát, čo sa týka počtu e-shopov. Ich počet sa odhaduje cca. 30 tisíc. Tieto e-shopy urobili už v roku 2013 obrat okolo 40 miliárd českých korún a trend neustále rastie.

Vďaka hore uvedenému, sa český trh stal vo svete unikátnym a samozrejme vďaka tomuto unikátnemu trhu, začali vznikať nové služby, aplikácie a dokonca aj firmy (agentúry), ktoré na ňom postavili svoju existenciu.

Asi všetci poznáme najväčší český komodity vyhľadávač  Heuréka.cz, hneď za ním Zboží.cz a potom nejaké ďalšie minoritné projekty. Ľudia hľadajú a nakupujú tovary aj služby na internete čoraz častejšie. Vďaka tomu je pre radu ľudí veľmi atraktívne založiť si e-shop. 

Bohužiaľ veľké množstvo e-shopov nie je vždy výhrou pre koncových klientov. Viac e-shopov znamená viac právnych problémov. Advokátske kancelárie si podľa môjho názoru určite nesťažujú, avšak zákazník je bombardovaný miliónmi ponukami zo všetkých strán.

 

NAJLACNEJŠÍ, NAJVÝHODNEJŠIE, LEN DNES, ZĽAVA, AKCIA!

Tieto slová takmer stratili svoj ​​význam. Skorej príde bežnému zákazníkovi až divné, keď e-shop nemá akcie a zľavy. Bolo len otázkou času, kedy príde niekto, kto sa bude chcieť postaviť viac na stranu zákazníkov a dať im nejaké jednotné garancie. Niečo málo robí už Heureka a o trošku iný prístup sa snaží aj geal.

 

 

Kedy som prvýkrát počul slovo geal?

Tak rok a pol spätne som mal konzultáciu ohľadom jedného projektu. Trojica nadšencov, čo mala nápad, sa rozhodla založiť si firmu  Smart Source Synergies s.r.o. a pustiť sa do podnikania, ktoré je postavené práve na e-shopoch. Ich nápad vytvoriť obrátený predaj, mi spočiatku prišiel príliš komplikovaný. Chceli, aby eshopy bojovali o konkrétny predaj tovaru, nie aby si zákazník hľadal eshopy, kde tovar kúpi.

Teda napríklad, chcete kúpiť horský bicykel, zadáte si geal a ten zaistí, aby ste dostávali najlepšie ponuky od e-shopov. A čím viac vás bude, tým lepšia ponuka bude. V priebehu roka, som mal radu konzultačných hodín (skôr aj dní) v rámci realizácie, vývoja i marketingu.

Veľmi si cením ich dôveru, keď sa rozhodli časť svojho riešenia postaviť práve na WebSelleru. Ten zaisťuje backend ako napr. fakturačné procesy, platby či prácu so zákazníkmi. Preto vlastne aj Geal spomínam :).

 

Pozrite sa na video, ktoré vám v krátkosti projekt predstaví.

 

Majú ďalšie e-shopové aukcie budúcnosť?

Som rád, že vydržali do fázy spustenia. Dokázali založiť firmu, skoordinovať si vývoj a ujasniť si ciele. Ako každý start-up a začínajúca firma, aj chalani podcenili určité veci. Za niekoľko chýb a prešľapov už zaplatili nemalé peniaze (bez ohľadu na moje varovania:-)) a určite do budúcnosti ešte zaplatia. Ale to k tomu patrí.

To, či uspejú, závisí iba na jedinej veci. Vytrvať vo svojej práci. Ak aj napriek problémom a nie úplne nenaplných očakavániach vytrvajú.

Ale to sa dozvieme až za nejaký čas. Dajme im teda šancu ukázať, že ich služba má pre nás koncových zákazníkov pridanú hodnotu.

A ak práve niečo zháňate a chcete čo najvýhodnejšiu ponuku, choďte a vyskúšajte geal.cz.

 

 Zdroj: jarek-mikes.czgeal.cz

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá