Takto by vyzerali produkty veľkých svetových značiek, ak by stavili na minimalizmus

  • Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
  • Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
  • Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
zdroj: Unsplash/Pexels
  • Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
  • Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
  • Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása

Nie je žiadnym tajomstvom, že dizajn, obal a logo predáva produkt a jeho samotný obsah je koncovému spotrebiteľovi buď už známy alebo je rozhodovanie kúpy kvôli obsahu často až sekundárnym ukazovateľom.

Nie je to po prvýkrát, čo sa dizajnér pohral s obalmi notoricky známych svetových značiek a trochu ich „vyčistil“. A to aj napriek tomu, že spotrebiteľovi je stále jasné, o akú značku ide.

Aktuálne nás zaujal „redizajn“ grafického dizajnéra Bilala Koça, ktorý dal produktom Starbucksu či McDonald’s naozaj minimalistický dizajn.

Tak čo, siahol by si po tomto produkte, ak by nevyzeral tak, ako si už zvyknutý?

Viac z portfólia tureckého dizajnéra si môžeš pozrieť TU.

Zdroj: www.behance.net