Tenisky ShiftWear majú po bokoch smartfónom ovládané displeje!

  • Ak si ten typ, ktorý si kúpi niekoľko párov tenisiek, len aby sa ubezpečil, že má vždy módne topánky, čoskoro možno ušetríš veľa peňazí a priestor v skrini.
image_1448980349.jpeg
  • Ak si ten typ, ktorý si kúpi niekoľko párov tenisiek, len aby sa ubezpečil, že má vždy módne topánky, čoskoro možno ušetríš veľa peňazí a priestor v skrini.

 

Tenisky ShiftWear, za ktoré je zodpovedný David Coelho majú po stranách farebné e-papierové displeje. Jediné, čo potrebuješ aby si v okamihu dokázal zmeniť vzhľad topánok je mobilná aplikácia. Pomocou nej si dáš na tenisky obrázok, ktorý sa ti páči (prisľúbený je obchod s rôznymi dizajnmi) a ak si myslíš, že by si ani tým dostatočne nezaujal, tenisky dokážu zobrazovať aj animácie. Keďže ide o elektronický papier podobne ako v čítačkách kníh, viditeľnosť na priamom slnku bude excelentná a nemusíš sa báť, že náhodou niekto neuvidí tvoj dizajn.

 

 

Pri statických obrázkoch displeje z elektronického papiera „nežerú“ takmer žiadnu energiu – hovorí sa aj o technológií walk-to-charge, pri ktorej sa nemusíš trápiť nabíjaním alebo vymieňaním batérií, pretože topánky sa nabijú počas chôdze. Zobrazovanie obrázku na topánkach by malo vydržať 30 dní na jedno nabitie a ak ich náhodou nebudeš dlhšie nosiť, môžeš batérie nabiť aj bezdrôtovo.

 

Dizajny na topánky budú dostupné v už spomínanom obchode kde si budeš môcť kúpiť ten, ktorý sa ti páči. Môžeš si aj vytvoriť vlastný a ten zdieľať medzi svojimi kamarátmi alebo ho rovno začať predávať.

Okrem dizajnu sa našťastie myslelo aj na komfort pri nosení. Topánky sú nepremokavé, takže nejaký dážď a mláky im určite neuškodia a môžeš ich dokonca prať v práčke. Šnúrky sú potiahnuté kevlarovými vláknami, vďaka čomu sa nebudú trhať.

 

 

Tenisky sú dostupné v štyroch verziách s cenou od 150 za ShiftWear L1 do 1000 dolárov za limitovanú edíciu, z ktorej bude vyrobených len 2000 kusov. Jednotlivé verzie sú v troch dizajnoch – nízke, klasické, členkové. Okrem dizajnu o cene rozhoduje hlavne veľkosť displejov. Limitovaná edícia je celá pokrytá displejmi.

 

Ak ťa tieto topánky zaujali alebo sa len jednoducho chceš odlíšiť od ostatných, môžeš si ich predobjednať v kampani na Indiegogo, kde sa tomuto projektu za týždeň podarilo vyzbierať cez 70 000 dolárov, čím prekonali základný cieľ, ktorý bol nastavený na 25 000. Ostáva len dúfať, že tento zaujímavý projekt skončí úspešne a nebude to ďalšie fiasko ako napríklad Skarp alebo Zano.

 

 

 

Zdroj: engadget.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá