Túžite po koncerte svojej obľúbenej kapely? Tak si ho vypýtajte!

  • Máte zoznam kapiel, ktoré vo vašom meste nikdy nehrali? Alebo by ste chceli zažiť koncert zahraničných hviezd, ktorí sa u nás dlho neukázali? Pre všetkých milovníkov hudby a živých koncertov vznikla na Slovensku nová služba T​ootoot, ​vďaka ktorej si vypýtate koncert, po akom túžite.
image_1427898052.png
  • Máte zoznam kapiel, ktoré vo vašom meste nikdy nehrali? Alebo by ste chceli zažiť koncert zahraničných hviezd, ktorí sa u nás dlho neukázali? Pre všetkých milovníkov hudby a živých koncertov vznikla na Slovensku nová služba T​ootoot, ​vďaka ktorej si vypýtate koncert, po akom túžite.

Tím z Bratislavy zverejnil b​eta verziu Tootoot pre Android, ​aplikácia čaká momentálne na schválenie aj v App Store. Tootoot tak začína zbierať prvé registrácie a zisťovať záujem o koncerty. Svoje profily si verifikovali aj prvé kapely, ktoré chcú poznať svoje publikum. Medzi prvými vyjadrili podporu projektu Tootoot kapely IMT Smile, HEX, Majk Spirit, Milan Lieskovský, Iné Kafé, From Our Hands, Gramo Rokkaz, nemeckí Die Happy a ďalší.

 

 

“Koncerty sú môj život a toto vnímam ako zaujimavé prepojenie“, hovorí o projekte M​ajk Spirit,​ktorý začne aplikáciu využívať aj počas svojho aktuálneho turné Black Tour.

Ako to funguje? V aplikácii si vyhľadáte svoju obľúbenú kapelu a pošlete jej svoj “tootoot” ­ ,teda správu o tom, kde ste, kedy a za koľko by ste chceli koncert vidieť. Vďaka prepojeniu so sociálnymi sieťami sa o vytvorenej požiadavke dozvedia ďalší ľudia, ktorí sa môžu k tejto aktivite pridať a vytvoriť tak potenciálne publikum. Služba okrem lokality odporúča kapelám aj najlepšie kluby, lokálnych promotérov či optimálne termíny na koncert.

 

 

Tootoot tak mení zaužívaný proces organizovania koncertov od základov ­a fanúšikovia viac nemusia čakať na oznámenie termínov koncertov. Naopak, od teraz majú možnosť sami ovplyvniť rozhodovanie kapely či manažéra o najbližších koncertoch a turné. O zorganizovaní koncertu sa dozvedia ako prví, a to vďaka notifikácii, ktorá ponúkne hneď možnosť zakúpenia vstupenky priamo do mobilu. Systém vďaka vlastným algoritmom odporúča podujatie aj ďalším registrovaným používateľom. Tootoot sa tak stáva aj atraktívnym marketingovým nástrojom, ktorý umožňuje hudobným profesionálom oslovovať svoje publikum priamo, jednoducho a efektívne.

 

 

Služba poskytne kapelám, promotérom a klubom na svojej platforme možnosť predaja vstupeniek v tzv. samooblužnom režime. Vytvorenie podujatia a zahájenie predaja bude hudobným profesionálom sprístupnené v najbližších týždňoch.
Start­up získal hneď v začiatkoch silného partnera ­ projekt je podporovaný lídrom na stredoeurópskom ticketingovom trhu, spoločnosťou Ticketportal. Ticketportal sa aktívne zaujíma o novinky na trhu a možný rozvoj vlastných služieb. Tootoot vníma ako perspektívnu formu predaja vstupeniek v budúcnosti, práve preto sa rozhodol projekt podporiť už v úvode. Aj vďaka tejto spolupráci má T​ootoot m​ožnosť rozšíriť sa hneď v 4 krajinách, o ďalších zahraničných partnerstvách aktívne rokuje. 

 

 

 

 

zdroj: TS Tootoot

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá