cover3
cover 2
MyFish

Do Bratislavy doniesli čerstvé morské plody. Ľudia si u bratrancov robia rezervácie, aby sa im ušlo

  • V našom hlavnom meste vyplnili dieru na trhu
  • Dvaja bratranci spojili sily a ľuďom dovážajú tie najčerstvejšie ryby a morské plody z rôznych kútov sveta
  • V našom hlavnom meste vyplnili dieru na trhu
  • Dvaja bratranci spojili sily a ľuďom dovážajú tie najčerstvejšie ryby a morské plody z rôznych kútov sveta

Od poisťovníctva a podnikania so športovým vybavením až po predávanie morských plodov. Toto je príbeh dvojice Tomáša a Martina, ktorí sa jedného dňa rozhodli nastaviť svoju životnú cestu úplne iným smerom a vrhnúť sa do spoločného podnikania, o ktorom dovtedy ani jeden z nich nemal žiadne znalosti. 

Dnes sa môžu pýšiť svojou značkou MyFish, predstavujúcou prvý skutočný trh s plodmi mora v našom hlavnom meste.

„Každý sme do toho okrem peňazí investovali aj maximum času. Museli sme sa vzdelať v tom, ako to s čerstvými rybami vôbec funguje. Činnosti i financie sme mali krásne rozdelené pol na pol. Každý sme MyFish financovali z vlastných zdrojov.“

„Vzhľadom na to, že sme sa dohodli s Freshmarketom a náš projekt sa stal súčasťou tejto tržnice, ušetrili sme tým veľa financií na prípadnú rekonštrukciu priestoru a vybudovanie potrebného zázemia.“

Tomáš tvrdí, že v MyFish majú jasné pravidlo – nepredať ľuďom nič, čo by oni sami nezjedli. Ako však zaručiť čerstvosť morských plodov v centre Bratislavy?

zdroj: MyFish

Do prevádzky mladých podnikateľov dovážajú ryby 3- až 5-krát týždenne v menšom množstve. Mnohí ľudia si u nich už zvykli robiť aj pravidelné online rezervácie.

„Rezervácia majú jednu úžasnú výhodu: ráno, po ceste do práce, si vyberiete čerstvý úlovok a dáte ho do rezervácie. Popoludní sa pre rybu zastavíte, prezriete si ju, v prípade potreby aj ovoniate a kúpite. Jednoducho máte istotu, že sa v priebehu dňa produkt nevypredá.“

zdroj: MyFish

Tomáš vysvetľuje, že súčasťou ich projektu bola aj podrobná analýza trhu s čerstvými rybami v Bratislave. Myslí si, že sa im podarilo vyplniť medzeru. Do karát im hrala aj skutočnosť, že v Bratislave v čase ich otvorenia príliš vysoký štandard v čerstvých rybách nebol.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá