Vianočný darček pre TEBA od Richarda Bransona!

  • Je to tak, Richard Branson, jeden z najznámejších a najvplyvnejších biznismanov sa rozhodol dať darček každému z nás – a to ešte pred Vianocami.
image_1418724822.jpeg
  • Je to tak, Richard Branson, jeden z najznámejších a najvplyvnejších biznismanov sa rozhodol dať darček každému z nás – a to ešte pred Vianocami.

O čo ide? Na stránkach Enterpreneur poskytol svojich 10 tipov, ako uspieť v obchodnej oblasti. Ak ste teda podľa titulku čakali nejaký ozajstný darček, nezabudnite, že Vianoce nie sú o materiálnych veciach a rady od miliardára tiež človek nedostane každý deň. Tak šup-šup, poďme na to:

 

  • Nasledujte svoje sny. Budete viesť oveľa lepší život, ak sledujete svoje vášne. Ľudia, ktorí pracujú na veciach, ktoré milujú, zvyčajne užívajú života viac ako ostatní. Jednoducho preto, že prenasledujú svoje sny.

 

  • Urobte niečo dobré. Ak nespravíte zmenu v živote iných ľudí, nemusíte ani podnikať. Spoločnosti majú práve túto povinnosť – robiť vo svete zmenu. Dlhujú to svojím zamestnancom, klientom, všetkým. Úžasnou súčasťou toho, že robiť dobré veci sa oplatí je i to, že to prospieva vášmu biznisu.

 

 

  • Verte v svoje nápady. Risknite všetko, čo máte. Práve osobné nasadenie pre podnikanie a súkromné ciele môže byť tým rozdielom medzi úspechom a zlyhaním. Ak nie ste hrdí na to, čo robíte, kto iný má byť? Nenechajte sa zlákať sledovaním ziskov a rastu. Ak zostanete zameraní na to, aby ste boli najlepší v tom, čo robíte, je pravdepodobnejšie, že všetko ostatné bude nasledovať.

 

  • Nevzdávajte sa. Pri každom dobrodružstve, ktoré som spravil, som čelil ťažkým momentom, kedy bolo najjednoduchšie hodiť „flintu do žita“ a ísť preč. No budete prekvapení, čo všetko dokážete ak sa budete húževnato držať svojich cieľov. Keď spadnete, opäť vstaňte, oprášte sa a vyskúšajte to znova.

 

  • Bavte sa a uistite sa o tom, že aj členovia vášho tímu sa bavia. Zábava je jedna z najdôležitejších, ale i najpodceňovanejších súčastí podnikania. Ak sa nebavíte, potom je tu čas ukončiť veci a skúsiť niečo nové. Ak sú vaši zamestnanci tiež zapálení pre vec a rovnako sa bavia, potom sa skutočne starajú o zákazníkov a robia lepšiu prácu. Najmite si ľudí, ktorí hľadajú to najlepšie v ostatných a milujú to, čo robia.

 

  • Delegujte prácu a trávte viac času s vašou rodinou. Umenie delegovať prácu je jedným z kľúčových zručností, ktoré musí podnikateľ zvládnuť. Najmite si tých, čo pokryjú vaše slabšie stránky. Pripraví vám to i viac času pre plánovanie budúcnosti firmy, ale aj pre vašich blízkych. Oh, a nezabudnite sa ich občas spýtať, čo si myslia o vašom biznise – to som mal napríklad spraviť pred tým, než som spustil obchod s kondómami Mates.

 

 

  • Počúvajte a robte si poznámky, nastavujte si nové ciele. Ak si nezapíšete svoje spontánne myšlienky, môžu v okamihu zmiznúť. Zapisujte si i ciele, vytvorte si zoznamy. Viac počúvajte, menej rozprávajte. Budete udivení, aké prekážky dokáže počúvanie prekonať.

 

  • Komunikujte, spolupracujte, a opäť – komunikujte. Udržujte to v jednoduchosti a nadovšetko pracujte a hrajte sa s ostatnými. Áno, hubám sa darí v temnom prostredí s hnojivom, no s ľuďmi to tak nie je. Aj v spoločnosti Pixar vybudovali otvorené pracovné prostredie, ktoré vyzýva k zdieľaniu ideí a kreativite.

 

  • Vypnite si laptop a iPhone a choďte von. Neseďte celý deň pred obrazovkou. Pravidelne sa vydávajte von a do sveta. Ak ste to vždy zanedbávali, začnite na dvorčeku za vlastným domom. Existuje toľko možností, ako stretnúť úžasných ľudí, zažiť skvelé zážitky… nestrácajte čas.

 

  • Robte to, čo milujete a „udržujte gauč v kuchyni“. Pokým ste obklopení ľuďmi, ktorých máte radi a robíte, čo milujete nezáleží na tom, kde žijete a koľko zarobíte. Keď sme na Necker Island, moja rodina sa snaží tráviť čo najviac času v kuchyni pokope. Ak máte strechu nad hlavou a partnera, ktorého milujete, naozaj nepotrebujete príliš veľa.

 

 

Zdroj: entrepreneur.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá