Volkswagen ukázal ako urobiť skvelú reklamu s minimálnymi nákladmi

  • Nemecká automobilka sa rozhodla spropagovať svoj terénny automobil Amarok s minimálnymi nákladmi
  • Stačil jeden automobil, pár pneumatík vylepšených o dezén s nápisom Amarok a niekoľko kilometrov dlhej pláže
Youtube Volkswagen
  • Nemecká automobilka sa rozhodla spropagovať svoj terénny automobil Amarok s minimálnymi nákladmi
  • Stačil jeden automobil, pár pneumatík vylepšených o dezén s nápisom Amarok a niekoľko kilometrov dlhej pláže

Nemecký Vokswagen sa rozhodol pre propagáciu svojho terénneho vozidla Amarok vo veľkom štýle. Cieľom boli minimálne náklady na reklamu. Masívna reklamná kampaň, ktorá zasiahne obrovské množstvo ľudí verzus minimálne náklady na mediálnu propagáciu. Informoval o tom portál Dossiernet.com.

Práve touto cestou sa vydala nemecká spoločnosť Volkswagen, ktorá sa rozhodla spropagovať najnovšiu verziu svojho terénneho automobilu Amarok inovatívnou formou. So zaujímavým nápadom prišla marketingová agentúra Geometry, ktorá reklamu pre spoločnosť vytvorila. Výsledkom je dvojminútové video, ktoré ukazuje ako sa pripravovala celá reklamná kampaň. Vychytené argentínske pláže a nový Amarok. Tieto miesta neboli vybrané náhodne. Dennodenne tu putujú húfy turistov a domácich.

Realizácia kampane prebiehala počas dvoch najteplejších mesiacov na plážach v blízkosti miest Pinamar a Carilo. Celý postup je sprevádzaný chytľavou piesňou, ktorá dokonale opisuje čo sa to na farbami hýriacom videu vlastne deje. Video začína spevom so slovami: Leto prichádza a všetci ľudia idú na pláž.

Nasleduje pohľad do výrobnej haly, kde sa potajme pracuje na dvojici pneumatík, ktoré sú doplnené o dezén s nápisom Amarok. Ľudia z agentúry upravené pneumatiky následne nasadili na disky automobilu a hor sa na rannú jazdu po prázdnych plážach. Tejto milej aktivite sa venovali každý jeden deň. Denne absolvovali cestu s dĺžkou okolo 40 kilometrov, pričom zanechávali nápis Aamarok vytlačený do piesku.

Stopy tak nemohli uniknúť žiadnemu návštevníkovi pláže. Na reklamu nebolo potrebné vynaložiť žiadne mastné sumy. Bola tiež pomerne ekologická. Žiadna spotreba papiera na tlačené plagáty. Okrem toho nebolo potrebné platiť médiám. Stačilo video umiestniť na YouTube a viac ako 1,7 milióna pozretí na seba nenechalo dlho čakať.

zdroj: bestadsontv.com, www.adeevee.com, www.dossiernet.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech