Vynikajúca reklama oslavuje ženské prirodzenie je tak kreatívna, že obletela celý svet

  • Pieseň Viva La Vulva pôsobí ako hymna pre nežnejšie pohlavie. V skutočnosti sa jedná o vynikajúco podanú reklamnú kampaň
  • Spot bol vytvorený pre výrobcu hygienických vložiek spoločnosť Libresse a cieľom je povzbudiť sebalásku u žien
zdroj: Youtube kanál Libresse
  • Pieseň Viva La Vulva pôsobí ako hymna pre nežnejšie pohlavie. V skutočnosti sa jedná o vynikajúco podanú reklamnú kampaň
  • Spot bol vytvorený pre výrobcu hygienických vložiek spoločnosť Libresse a cieľom je povzbudiť sebalásku u žien

Menštruácia je veľmi intímna a citlivá záležitosť a robí preto obrovské problémy reklamným agentúram. Ako podať reklamu na hygienické vložky tak, aby mala určitú úroveň a nepresiahla za hranicu? Pri tejto otázke sa určite zatrasie aj ten najodvážnejší marketér. Ženy totiž vnímajú tieto reklamy pomerne citlivo. S týmto problémom sa podarilo vynikajúco popasovať marketingovej agentúre AMV BBDO.

reklama

Decentná a jedinečne podaná kampaň

Tá mala za úlohu vytvoriť reklamný spot, ktorý bude decentný, pritiahne pozornosť diváka a ženy sa pri ňom nebudú cítiť nesvoje. Výsledkom je hudobný videoklip k piesni s názvom Viva La Vulva, ktorý je vlastne hymnou, oslavujúcou ženské pohlavné orgány. Klip zobrazuje obľúbené symboly, ženského prirodzenia, ktoré sú animované a spievajú upravenú verziu piesne Take Yo’ Praise od speváčky Camille Yarbrough.

Všetko dotvárajú prirodzené vsuvky, ktoré vysvetľujú, ako to u žien funguje. Nepôsobí to vôbec pohoršujúco, práve naopak. Najnovší reklamný spot bol odpoveďou na prieskum firmy Libresse, ktorá zisťovala postoj žien k svojím vlastným pohlavným orgánom. Na prekvapenie sa zistilo, že až 44 % z nich bolo zahanbených nad tým, ako ich vagíny vyzerajú alebo akú majú prirodzenú vôňu.

vagína

Viac ako polovica žien sa cítila pod tlakom. Vo svete sa totiž vytvoril určitý štandard ako má ženské prirodzenie vyzerať. Viva La Vulva upozorňuje hlavne na to, aby mali ženy svoje pohlavné orgány rady také, aké sú. Jedná sa o sebalásku v pravom slova zmysle.

Značka Libresse chce prispieť k otvorenejšej kultúre, kde sa ženy nemusia hanbiť, ale budú hrdé na to, čo majú. Tiež by sa nemali báť hovoriť aj o takých intímnych veciach ako sú vlastné genitálie. Je všeobecne známym faktom, že na ženy je vyvíjaný obrovský tlak v tom ako majú vyzerať alebo sa správať. Zistilo sa tiež, že ženy sa podceňujú vo väčšej miere v porovnaní s mužmi. Muž si väčšinou verí omnoho viac ako žena. Je to dané rozdielmi medzi pohlaviami. Ženy sú viac emotívne a citlivejšie ako muži, ktorí berú veci ľahšie.

zdroj: adweek.com