Whatt: Nové miesto pre vaše obľúbené statusy

  • Tak ako nám Whatsapp ukázal jednoduchosť v zasielaní správ, nová aplikácia Whatt sa snaží ukázať cestu k pôvodným statusom. Takým, na aké sme boli doteraz zvyknutí prevažne z Facebooku.
image_1394579023.png
  • Tak ako nám Whatsapp ukázal jednoduchosť v zasielaní správ, nová aplikácia Whatt sa snaží ukázať cestu k pôvodným statusom. Takým, na aké sme boli doteraz zvyknutí prevažne z Facebooku.

 

Určite si spomeniete na dni, kedy bol Facebook hlavným komunikačným kanálom, na ktorom ste sa mohli podeliť o svoje denno-denné problémy, radosti a zážitky. Z Facebooku sa však statusy, na ktoré sme boli zvyknutí, začali akosi vytrácať: ‘’Práve raňajkujem’’, ‘’Vyhodli ma z práce’’ a podobné. Táto sociálna sieť časom začala pridávať stále viac funkcionalít – eventy, firemné stránky, skupiny, hry a aplikácie. Začala tak strácať to, čo ju v minulosti robilo tak originálnym – klasické statusy.

 

 

Dostanú statusy svoj pôvodný glanc?

Whatt v týchto dňoch spustil vo francúzskom app store aplikáciu s cieľom navrátiť týmto statusom pôvab. Simon Berer Perin je tvárou, ktorá za touto aplikáciou stojí. Simon tvrdí: „Trh s messagingovými aplikáciami akými sú WeChat, Line, Telegram sa stal extrémne predimenzovaný, zatiaľ čo trh s aplikáciami zameraými na konkrétnu skupinu ľudí vo forme statusov ostal poddimenzovaný. Facebook už dávno nie je miestom, kde by ľudia uverejňovali stále viac textových statusov’’.

Prvá verzia Whatt aplikácie je spravená veľmi jednoducho. Umožňuje komentovať statusy vašich známych a kamarátov na Facebooku alebo Twitteri. Postupom času má aplikácia poskytnúť platformu založenú len na komunikácii vlastných textových statusov, ktoré si ostatní kamaráti budú môcť pozrieť  aj neskôr.

Jedným z hlavných motívov pre vznik tejto aplikácie je aj fakt, že facebook filtruje vaše statusy. To až do takej miery, že len 20% z vašich kamarátov tieto statusy naozaj zhliadne.

Táto aplikácia kráča presne opačným smerom, ako ide trend na trhu s aplikáciami. Je teda otázne, či dokáže zaujať práve tú čoraz menšiu skupinu ľudí, ktorá stále preferuje textový status nad obrázkovým.

Zdroj: venturebeat.com

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá