Za 1 700 eur mesačne môžeš byť koordinátorom influencerov. GymBeam hľadá človeka na výnimočnú pracovnú pozíciu

  • Slovenský GymBeam má jasný cieľ, stať sa vedúcou značkou na všetkých trhoch strednej a východnej Európy
  • Jeho tržby za rok 2020 nasvedčujú tomu, že tejto slovenskej značke v tom zrejme nič nezabráni
  • Firma navyše rozširuje svoj tím a otvára hneď niekoľko pracovných pozícií
archív GymBeam, TASR/Jakub Kotian
  • Slovenský GymBeam má jasný cieľ, stať sa vedúcou značkou na všetkých trhoch strednej a východnej Európy
  • Jeho tržby za rok 2020 nasvedčujú tomu, že tejto slovenskej značke v tom zrejme nič nezabráni
  • Firma navyše rozširuje svoj tím a otvára hneď niekoľko pracovných pozícií

GymBeam je slovenským trendsetterom v oblasti vývoja a predaja fitness výživových doplnkov, funkčných potravín či športového vybavenia. Zakladateľ spoločnosti GymBeam Dalibor Cicman pre Startitup prezradil, že jeho víziou je vybudovať online fitness platformu pre 160 miliónov fitness nadšencov v strednej a východnej Európe.

„Chceme zákazníkom distribuovať kvalitné produkty efektívnejším spôsobom, a tak im ušetriť peniaze, čas a zároveň poskytovať vynikajúci zákaznícky zážitok.“

Masívna investícia

Rok 2020 bol pre GymBeam mimoriadne priaznivý. Spoločnosť totižto získala doposiaľ najväčšiu investíciu do e-commerce na Slovensku, a to vo výške 6 miliónov eur.

„Máme v pláne vybudovať nové vývojové centrum pre vlastné produkty, otvorili sme odberné a reprezentačné miesta v Budapešti a v Prahe. Našim cieľom je dosiahnuť obrat viac ako 100 miliónov eur do roku 2024,“ hovorí Dalibor Cicman, ktorý je dnes vďaka svojim skúsenostiam a výsledkom považovaný za významnú osobnosť v startupovom, respektíve podnikateľskom prostredí v strednej Európe.

Uverejnil používateľ GymBeam Utorok 2. marca 2021

Značka momentálne pôsobí na 14 trhoch strednej a východnej Európy. Ak si si niekedy z tohto e-shopu objednával balík, určite si postrehol, že doručovanie majú perfektne zvládnuté. Mnohým príde domov objednávka už na druhý deň od nákupu na e-shope. Firma pritom z jej logistického centra v Košiciach expeduje denne viac ako 4 tisíc balíkov.

Láme rekordy

Spoločnosť mladého Košičana nezastavila ani pandémia, nakoľko GymBeam v roku 2020 zdvojnásobil tržby z 20 na 43 miliónov eur. Plány firmy na rok 2021 sú ešte odvážnejšie, už tento rok by Dalibor Cicman rád ohlásil obrat na úrovni 72 miliónov eur. Informovalo o tom Podnikateľské centrum.

GymBeam však neprináša inovácie iba v online priestore, ale v celom regióne Košíc, ktorý považuje za svoj domov a strategickú lokalitu. Tým zásadne podporuje lokálne talenty v oblasti marketingu, IT a e-commerce. Rastové ambície firmy, tak budú mať nezanedbateľný a pozitívny vplyv aj na rozvoj košického kraja a otvoria atraktívne pracovné príležitosti v regióne.

Hľadajú nových ľudí

Najnovšie do svojho tímu hľadá človeka na pozíciu: Koordinátor influencerov.

„Do nášho dream teamu hľadáme Influencer coordinatora pre slovenský a český trh. Čakajú na teba mená, ako Rytmus, Ben Cristovao, Zuzana Kardošová, Lajoš Klein, Jakub Enžl, Veronica Biasiol a ďalší. Pod strechou nášho officu v Košiciach nájdeš všetko, čo budeš k svojej práci potrebovať,“ píše sa v popise pracovnej ponuky.

Tvojou náplňou práce by bolo okrem iného, identifikovať a budovať vzťahy s významnými vplyvnými osobami či novinármi. Taktiež budeš komunikovať s influencermi spolupracujúcimi s GymBeam.

Nielen, že sa budeš podieľať na výbere influencerov, taktiež bude na tvojich pleciach vytváranie kampaní či organizovanie cestovania a ubytovania influencerov. Ide o prácu na plný úväzok. Ponúkaný je fixný mesačný plat od 1 300 do 1 700 eur. Práca je možná aj na diaľku.

Požiadavky na uchádzačov sú jase dané. Vyžadovaný je magisterský titul v odbore marketing či manažment. Taktiež by si mal mať aspoň dvojročné skúsenosti v marketingu, komunikácii alebo PR. Dôležité sú aj vynikajúce komunikačné schopnosti a angličtina na úrovni B2.

Rozpočet 2 milióny eur

Ak si sa v tejto pozícii nenašiel, GymBeam momentálne hľadá aj PPC Špecialistu s fixným mesačným platom od 1 200 do 1 800 eur.

Ide o veľmi jedinečnú rolu s vysokou zodpovednosťou – dohľad nad rozsiahlymi online kampaňami na rôznych platformách s celkovým rozpočtom viac ako 2 000 000 eur ročne. Ide o jeden z najväčších rozpočtov online marketingu spravovaných na Slovensku. Vytvárať a optimalizovať kampane však budeš až v desiatich krajinách.

Ak by si mal o túto pracovnú ponuku záujem, mal by si spĺňať niekoľko predpokladov. Patrí medzi ne napríklad 2 ročná prax na pozícii špecialistu na PPC (Facebook alebo Google Ads). Výhodou sú však aj skúsenosti s riadením rozpočtu vo výške najmenej niekoľko tisíc eur mesačne.

Zdroje: GymBeam, Finstat, Podnikateľské centrum

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá