Zákaznícka podpora priamo cez Slack: Rozšírenie Talkus je presne to, čo tvoj web potrebuje
- Každá dobrá stránka, kde niečo predávaš (ale aj iné), potrebuje možnosť zákazníckej podpory.
- Každá dobrá stránka, kde niečo predávaš (ale aj iné), potrebuje možnosť zákazníckej podpory.
Možností je veľa, ťažko už v tomto ohľade niečo nové vymyslieť, no Talkus je aplikácia, ktorá priamo využíva veľmi populárny a overený Slack. Ten zažíva posledné mesiace neuveriteľný úspech a stal sa základom práce v tíme tisícok startupov po celom svete, vrátane Silicon Valley a mnohých slovenských startupov.
Jednoducho implementuješ na svoju stránku plugin, cez ktorý zákazník komunikuje ako pri normálnej podpore. Rozdiel je v tom, že komunikácia sa ti zobrazí priamo v Slacku pod hashtagom #talkus-support. Celá komunikácia sa samozrejme archivuje, navyše po ukončení komunikácie vám môže zákazník pomocou hodnotenia a komentára odoslať spätnú väzbu. Pozitívom bude určite menší počet používaných aplikácií. Predsa keď už Slack používate a potrebujete aj support odteraz môžeš zabiť dve muchy jednou ranou.
Aplikácia je poriadne namakaná a obsahuje hneď niekoľko zaujímavých vychytávok. Určite stojí za vyskúšanie.
Zdroj: talkus.io