Značka Gillette predstavila silnú kampaň, ktorá obletela celý svet

  • Muži dneška sú v spoločnosti vnímaní ako násilníci, sexuálni devianti, ktorí s obľubou urážajú opačné pohlavie
  • Za tento pohľad si však môžu čiastočne sami. O nápravu sa snaží spoločnosť, ktorá stojí na strane mužov už viac ako storočie
  • V najnovšom reklamnom spote značka upozorňuje na zaužívané stereotypy vo vnímaní mužov a ich sveta a a verí v zlepšenie situácie
youtube Gillette
  • Muži dneška sú v spoločnosti vnímaní ako násilníci, sexuálni devianti, ktorí s obľubou urážajú opačné pohlavie
  • Za tento pohľad si však môžu čiastočne sami. O nápravu sa snaží spoločnosť, ktorá stojí na strane mužov už viac ako storočie
  • V najnovšom reklamnom spote značka upozorňuje na zaužívané stereotypy vo vnímaní mužov a ich sveta a a verí v zlepšenie situácie

Značka Gillette predstavila skvelú kampaň, v rámci ktorej sa snaží poukázať na súčasnú situáciu a pozíciu mužov v dnešnom svete. Používa v nej claim „Pre muža to najlepšie“, pričom táto legendárna veta mala premiéru v roku 1989. Tri desaťročia dozadu bolo však všetko inak. Dnes je situácia omnoho komplikovanejšia.

Určitá skupina mužov to tým správnym mužom totiž trošku sťažila. Dnes sa totiž muži ocitli v situácii, keď sa na nich v niektorých prípadoch spoločnosť pozerá ako na násilníkov, ktorí nevedia kontrolovať svoje sexuálne chúťky a na tých, ktorí s radosťou urážajú opačné pohlavie. Aj napriek týmto problémom sa za tých správnych mužov rozhodla postaviť značka, ktorá ich sprevádza už viac ako storočie.

V mužoch sa skrýva lepšia podoba samých seba

Gilette predstavila nový reklamný spot, v ktorom upozorňuje na súčasný neblahý stav a aj postoj spoločnosti k tomu ako vníma maskulinitu. Muži nie sú len násilníci a sexuálni devianti, ktorí urážajú ženy. Určitá skupina mužov predsa nemôže reprezentovať všetkých mužov sveta. Gillette verí v to najlepšie v mužoch aj napriek súčasným problémom.

V novom reklamnom spote Gillette ukáže stereotypy, ktoré sú spájané s mužským pohlavím. V druhej časti reklamy sa však karta obracia a Gillette tu ukazuje mužov v dobrom svetle. Celá reklama je zakončená tým, že dospelí muži by mali dbať na to, ako sa správajú pred malými chlapcami, pretože z nich následne vyrastú dospeláci, ktorí budú kopírovať správanie svojich súčasných mužských vzorov. Zmena je tak v rukách samotných mužov.

Spoločnosť Procter & Gamble, ktorá má v portfóliu značku Gillette, si dokonca nechala urobiť prieskum medzi mužmi i ženami. Chcela totiž zistiť, čo podľa nich definuje toho správneho muža. Sú to tieto črty: čestnosť, morálka, práca a rešpektovanie iných ľudí. Gillette sa dokonca chystá investovať do toho, aby sa muži stali naozaj tými najlepšími. Každý rok chce na túto oblasť vynaložiť jeden milión dolárov.

zdroj: adweek.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK