Značka Nike predstavila silnú reklamu. Hlavnou hrdinkou je hendikepovaná šermiarka

  • Spoločnosť Nike predstavila inšpiratívnu reklamu. Hlavným cieľom v tomto prípade nie je propagácia svojich produktov
  • Reklamný spot je totiž priamym odkazom na heslo: Keď niečo naozaj chceš, tak to dokážeš
  • Hlavnú úlohu si totiž strihla hendikepovaná šermiarka Beatrice Vio
nike
zdroj: youtube
  • Spoločnosť Nike predstavila inšpiratívnu reklamu. Hlavným cieľom v tomto prípade nie je propagácia svojich produktov
  • Reklamný spot je totiž priamym odkazom na heslo: Keď niečo naozaj chceš, tak to dokážeš
  • Hlavnú úlohu si totiž strihla hendikepovaná šermiarka Beatrice Vio

Beatrice Vio je 21-ročné dievča, ktorému sa život kvôli chorobe obrátil o 180 stupňov. Temperamentná Talianka bola ku športu vedená už od detstva. Choroba jej zobrala to najcennejšie, čo každý športovec potrebuje. Lekári jej totiž museli amputovať všetky končatiny.

Na prekvapenie sa však k celej situácii postavila úplne inak ako by si očakával. Jej láska k športu mala takú silu, že jej nedovolila uzavrieť sa do seba. Práve naopak, okamžite začala pracovať na tom, aby sa po amputácii končatín dostala čo najrýchlejšie do pôvodnej formy.

Jej vnútorná sila bola jednoducho neskutočná. Dnes je z nej vrcholová šermiarka, ktorá svoju krajinu reprezentuje na paralympijských hrách. Práve preto si ju vybrala spoločnosť Nike ako hlavnú hrdinku a inšpiráciu nielen pre športovcov, ale aj obyčajných ľudí do svojho najnovšieho reklamného spotu.

Značka Nike sa totiž rozhodla inšpirovať všetkých, ktorí majú pohnutý osud a ukázať im, že možnosť dosiahnuť všetky vysnívané ciele je len a len na nich. Nezáleží na tom, odkiaľ pochádzajú a aké zdravotné problémy majú.

Reklamný spot s dĺžkou cez jednu minútu je plný motivácie. V úvode vidíme úspešnú šermiarku a počujeme jej inšpiratívny hlas. Hovorí o tom ako jej okolie tvrdilo, že sa zbláznila, ako jej neverili a pochybovali, ale ona mala obrovské sny a odvahu bojovať až do konca. Následne vidíme iných športovcov, ktorí podávajú vrcholové výkony.

Obrazovú zložku sprevádza veľkolepá hudba. Reklama končí záberom na Beatrice, ktorá za pomoci umelých rúk píše na displej mobilného telefónu: „Nikdy sa nezastavuj.“ Beatrice je naozaj veľkou inšpiráciou. Ukazuje, že nech sú okolnosti akékoľvek, všetko je len a len na tebe. Budeš sa ľutovať alebo sa osudu postavíš?

zdroj: focus-age.cz

Najnovšie video