Značka Samsung si strieľa z mužov. Naráža na ich panický strach z domácich spotrebičov

  • Podľa prieskumu spoločnosti Samsung sa až 75 % mužov bojí bielej techniky ako čert kríža
  • Vedú práčky, ktoré muži dokonca nevedia obsluhovať, aj napriek modelom so šiestimi zmyslami
  • Samsung sa preto rozhodol na tento nedostatok upozorniť a zároveň spropagovať nové produkty
samsung
youtube
  • Podľa prieskumu spoločnosti Samsung sa až 75 % mužov bojí bielej techniky ako čert kríža
  • Vedú práčky, ktoré muži dokonca nevedia obsluhovať, aj napriek modelom so šiestimi zmyslami
  • Samsung sa preto rozhodol na tento nedostatok upozorniť a zároveň spropagovať nové produkty

Spoločnosť Samsung nedávno umiestnila do rušných ulíc hlavného mesta Anglicka dvojicu nových sôch. Nechystá sa však preniknúť na pole umenia, ale upozorniť na strach, ktorí majú muži z práčok. Aby upútali pozornosť okolitého publika rozhodli sa pre vytvorenie sôch symbolizujúcich mužnosť. Pri tvorbe sôch sa teda vrátili po inšpiráciu do ďalekej minulosti.

socha

Ako predlohy poslúžili dve známe diela. Prvým je socha mysliteľa od Augusta Ronina, a tým druhým je postava Davida od Michelangela. Nejedná sa však o nepodarené karikatúry, ale navlas rovnaké sochy, na ktorých pracovali špičkoví dizajnéri pilne ako včeličky celé dva mesiace. Samozrejme, každá jedna zo sôch si musí poradiť s nepríjemným doplnkom, ktorým je práčka. Mysliteľ premýšľa nad tým, aký prací program je potrebné zvoliť.

S novými práčkami QuickDrive strach z prania okamžite opadne

Aby socha Davida nepohoršovala, dostala luxusné boxerky a tričko do každej ruky. Pyšne sa díva na okolitý svet stojac na práčke QuickDrive. Tieto moderné práčky by mali totiž pomerne jednoducho ovládnuť aj muži. Možno práve to je hlavnou symbolikou tejto humornej reklamnej kampane.

mysliteľ

Sochy boli umiestnené na viacerých miestach Londýna. Napríklad v nákupnom centre One New Change, železničnej stanici Kings Cross alebo na Russell Square. Keďže v októbri býva chladno, sochy strávili v Londýne iba pár dní. Reklamná kampaň začala 3. októbra a skončila 8. októbra.

Ruth Storey, ktorá má na starosti marketing domácich spotrebičov sa ku kampani vyjadrila nasledovne: Vytvorili sme hravé varianty klasických sôch, aby sme mohli poukázať na moderný dizajn našich spotrebičov. Zároveň sme však chceli upozorniť na ich kvalitu a skutočnosť, že pred uvedením na trh sú testované viac ako tisíckrát. Do kampane sme chceli zapojiť aj mužov, pretože podľa našich prieskumov veľká časť trpí strachom z domácich spotrebičov.“

Podľa zistení značky je to naozaj tak. Až 75 % mužov sa bojí domácich spotrebičov. Najväčšie obavy vzbudzujú práčky. Tie budia rešpekt až u 63 % mužov. Väčšina z nich totiž nevie, aký program zvoliť a netuší, čo znamenajú etikety na oblečení.

zdroj: m-journal.cz

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech