Biedronka bude do konca roka „na každom rohu“. Otvorí desiatky nových predajní, vedúcim ponúka až 1 750 eur

  • Diskontný reťazec Biedronka otvára nové pobočky
  • Zákazníci sa môžu tešiť na nové prevádzky v Gbelciach a Nesvadoch
Biedronka, obchod, zamestnanie, práca
  • Diskontný reťazec Biedronka otvára nové pobočky
  • Zákazníci sa môžu tešiť na nové prevádzky v Gbelciach a Nesvadoch
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Diskontná sieť Biedronka otvorila na Slovensku v priebehu tohto roka prvých sedem predajní. Odštartovala tým expanziu, ktorá sa rozbieha rýchlejšie, než sa očakávalo. Mnohým je už teraz jasné, že pôjde o jedného z najvýraznejších hráčov na domácom maloobchodnom trhu.

Vlastník značky – portugalská skupina Jerónimo Martins – považuje slovenský trh za dôležitý priestor pre rast a plánuje ho obsadiť vo veľkom štýle. Podľa oficiálnych vyjadrení by malo na našom území do konca budúceho roka fungovať približne 50 obchodov, pričom väčšina z nich vyrastie najmä v západnej časti Slovenska, kde už má reťazec vybudované silné logistické zázemie. 

Nové lokality Biedronky od Revúcej po Žilinu

Spoločnosť už potvrdila aj konkrétne miesta, kde sa čoskoro objavia ďalšie pobočky. Predajne pribudnú v Revúcej, Chorvátskom Grobe, Malinove, Tomášove, Myjave či Alekšinciach. Ešte skôr sa spomínali projekty v Čiernom a Bošanoch. Najnovšie sa do zoznamu pridali aj Zlaté Klasy v okrese Dunajská Streda a Žilina, ktorá má šancu stať sa prvým krajským mestom s Biedronkou. Podľa pracovných inzerátov na portáli Profesia.sk sa nové obchody pripravujú aj v Gbelciach a Nesvadoch.

Platové podmienky lákajú uchádzačov

Dynamický rast siete znamená aj intenzívny nábor pracovníkov. Firma hľadá manažérov predajní a ich zástupcov, pričom už v ponukách uvádza konkrétne mzdové podmienky. Zástupcovia vedúcich predajní môžu počítať s nástupnou mzdou od 1 375 eur plus bonusy do 200 eur.

Vedúcich pracovníkov láka na plat 1 750 eur s prémiami až do 400 eur. Biedronka pritom očakáva od uchádzačov minimálne dvojročné skúsenosti v maloobchode a schopnosť viesť tím. Okrem riadenia zmien a organizácie práce budú mať na starosti aj kontrolu výkonnosti a dodržiavanie hygienických predpisov.

Biedronka
zdroj: Startitup/Jasmína Púčková

Zázemie až pre 180 predajní Biedronky

Rýchla expanzia by nebola možná bez silnej logistiky. Spoločnosť už pri otvorení pobočky v Miloslavove uviedla, že sklad vo Voderadoch dokáže zásobovať až 180 predajní. Prvé roky preto budú nové prevádzky pribúdať najmä v okolí tohto centra, teda na západe a v strede Slovenska. Východná časť krajiny sa logistického centra dočká neskôr, pretože jeho výstavba sa plánuje až v ďalšej fáze rozvoja.

Plány Biedronky sú pritom presne zadefinované. „Do konca roka 2026 chceme mať na Slovensku minimálne 50 predajní,“ potvrdila tlačová kancelária spoločnosti pre Interez. To znamená, že tempo expanzie bude aj v nasledujúcich mesiacoch veľmi intenzívne a na Slovensku pribudnú desiatky ďalších predajní. 

Konkurencia pre stálice na trhu

Vstup Biedronky na náš trh vyvolal veľký ohlas. Sieť známa nízkymi cenami a agresívnou expanziou v Poľsku sa chce etablovať aj u nás. Pre zákazníkov to znamená širší výber a pravdepodobne aj tlak na znižovanie cien v konkurenčných reťazcoch, ako sú Lidl, Tesco či Kaufland. Zatiaľ čo v Poľsku je Biedronka jednotkou na trhu, na Slovensku má pred sebou ešte dlhú cestu. Už teraz je však jasné, že jej prítomnosť výrazne zamieša karty v maloobchode.

Reťazec navyše zaujal netradičnou kampaňou – zákazníkom umožnil využívať vernostné karty konkurencie a čerpať zľavy vo vlastných predajniach. Ako sme informovali, tento ťah sa ukázal ako mimoriadne odvážny, no efektívny. Zákazníci si tak mohli okamžite porovnať ponuky a mali pocit, že Biedronka je pripravená konkurovať cenami na všetkých frontoch. Takýto prístup nielenže vzbudil veľký záujem, ale zároveň prinútil aj zavedené reťazce premýšľať nad tým, ako zatraktívniť vlastné vernostné programy.

Čítaj viac z kategórie: Zo Slovenska

Zdroje: Interez, Profesia.sk

Najnovšie videá

Trendové videá