Burger King predstavil špeciálne menu pre ľudí, ktorí trpia „depkou“
- Od 1. mája je vo vybraných amerických mestách dostupná novinka v podobe „náladového" jedla od Burger King
- Vybrať si môžeš z piatich rôznych emócií
- Dostaneš burger, hranolky aj nápoj
- Od 1. mája je vo vybraných amerických mestách dostupná novinka v podobe „náladového" jedla od Burger King
- Vybrať si môžeš z piatich rôznych emócií
- Dostaneš burger, hranolky aj nápoj
Ľudia nebývajú stále šťastní, ale počas dňa pociťujú aj negatívne emócie. Tejto myšlienky sa chytila značka Burger King, ktorá sa rozhodla, že bude vo svojich prevádzkach ponúkať menu na každú náladu. Informoval o tom portál Dailymail.co.uk.
Ponuka obsahuje dohromady päť rôznych jedál, jedno na nahnevanú náladu, ďalšie na smútok, na rozrušenie, „YAAAS“ jedlo aj niečo na chvíle, kedy je ti všetko ukradnuté.
https://www.facebook.com/burgerking/photos/p.2688632434483409/2688632434483409/?type=1&theater
Názov Real Meal, teda skutočné jedlo, nehovorí iba o nutričnom obsahu surovín, ale aj o fakte, že značke záleží na autenticite a skutočných zákazníkoch s reálnymi a meniacimi sa náladami.
Celé netradičné menu vytvorila sieť rýchleho občerstvenia v spolupráci s organizáciou Mentálneho zdravia Ameriky.
„Prirodzené pokračovanie nabádania ľudí k tomu, aby boli takí, akí sú, je povzbudzovať ich v tom, aby sa cítili, tak ako chcú. Kvôli sociálnym médiám čelíme priveľkému tlaku na to, aby sme boli stále šťastní a dokonalí,“ stojí v oficiálnom vyhlásení spoločnosti.
Novinka prišla na trh už včera, teda 1. mája, no zatiaľ je dostupná iba vo vybraných amerických mestách. Zákazníci ich nájdu v mestách Seattle, Miami, Los Angeles a New York. Obsahovať bude jeden burger, hranolky a nápoj. Keďže ide iba o testovaciu verziu, menu bude dostupné iba po limitovaný čas.
Reťazec novú ponuku podporil aj kampaňou, za ktorou stojí reklamná agentúra MullenLowe U.S.
https://www.youtube.com/watch?v=PjxRUEA0Tdo
Zdroj: Dailymail, TheTakeOut
Čítaj viac z kategórie: Food biznis