Chal­len­ged — apli­ká­cia pre tých, kto­rí milu­jú výzvy

Michal Sorkovský / 12. júna 2015 / Business

Ak si bol fanú­ši­kom ice buc­ket chal­len­gu, tak sa ti prav­de­po­dob­ne bude páčiť nápad pri­niesť apli­ká­ciu, cez kto­rú si ľudia budú môcť zadá­vať vše­mož­né výzvy.

 

Appka Challenged už obsahuje výzvy od brandov spolupracujúcich s online celebritami, (ľuďmi, ktorí majú na Twitteri veľa followerov) avšak hociktorý bežný používateľ môže taktiež pridať vlastný challenge. Aplikácia, ktorá je zatiaľ dostupná iba pre iOS nepočíta s tým, že budú všetky výzvy spojené s charitou, avšak niektoré z nich sa nepochybne dobrým účelom nevyhnú. Dnes sa dajú peniaze darovať na charitu kliknutím na link v profile vyzývateľa, avšak do šiestich týždňov bude pridané e-commerce, rovnako ako aj verzia pre Android či mobilný web.

Beta verzia aplikácie počas posledných troch mesiacov spúšťala výzvy od brandov spolupracujúcich s online celebritami, akými sú Nash Grier, Lele Pons či Cameron Dallas. Ak si o nich nikdy nepočul, nevadí. Dôležité pre aplikáciu je, že majú tisíce fanúšikov online.

Dobrý príklad challengu cez appku  ponúka tiež spoločnosť Walgreens, ktorá vytvorila challenge pre ľudí, spočívajúci vo vytvorení kozmetického tipu na 12 sekúnd, za ktorý výhercovi ponúka make-up. Hotel Tonight dá zase 10 000 dolárov výhercovi challengu, ktorý spočíva v uverejnení informácií o  najspontánnejšom výlete svojho života. Pre fanúšikov športu je tu zase Trick Shot Challenge, v ktorom to najštýlovejšie zakončenie ešte coolovejšej akcie vyhrá lístky na športové podujatie v USA v hodnote 1000 dolárov. Aplikácia zatiaľ ponúka iba jeden challenge spojený s charitou. Ten pod názvom Fuck Cancer spustila manželka manažéra Justina Biebera. Challenge spočíva v tom, že človek na kameru menuje chorého človeka, pre ktorého video točí a dodáva k tomu „fuck cancer“.

 

Tvorca appky Jason Neubauer dúfa, že sa jeho aplikácií podarí byť úspešnejšou, než sú iné aplikácie, ktoré vznikli skôr a tiež sa zameriavajú na sociálne výzvy. Z nich je to napríklad appka Blend, ktorá svojim užívateľom dáva možnosť vytvoriť výzvu, do ktorej zavolajú svojich priateľov. Ďalšími podobnými aplikáciami sú FightMe, Mettle, Klash a Challenge Accepted. Appku Challenged už podporila 1,2 miliónom dolárov spoločnosť 26 Mgmt, ktorá sa zaoberá manažmentov celebrít.

Aplikácia je určená pre používateľov vo veku od 12 rokov, čo možno časom naštve rodičov po celom svete. Pre neplnoletých užívateľov samozrejme nebude možné sledovať a zúčastniť sa nemravných challengov, ktorým sa aplikácia podľa všetkého tiež nevyhne.

zdroj: venturebeat.com 

 

Pridať komentár (0)