Deal Factory prináša inovatívne call centrum špecializované na B2B segment

DealFactory_portraits-34
Deal Factory

Vyhýbate sa obchodným telefonátom? Chceli by ste mať obchodné telefonáty s výsledkami? Tu je návod ako to robiť efektívne a s dobrým pocitom. Na trh vstupuje inovatívne call centrum špecializované na B2B segment. Pomáha svojim klientom nájsť zákazníkov po celom svete, dohodnúť si obchodné stretnutia či získať spätnú väzbu od zákazníkov.

Telefonovanie dokáže byť výzvou nielen pre obchodníkov ale aj pre zákazníkov na druhej strane linky. To platí aj pre obchodné telefonovanie medzi firmami. Napriek tomu je „Calling“ najúčinnejšou metódou v obchode na získanie potenciálnej spolupráce. Je to úplne prvý nezáväzný kontakt s klientom, preto je prvý dojem kľúčový. 

Ako ho nechať tak, aby firma profitovala?

Telefonovanie ako najefektívnejšie riešenie

Cold calling je forma proaktívneho predaja, po ktorej sa môžeme dopracovať až k 82% úspešnosti pri plánovaní stretnutí s potenciálnymi zákazníkmi. Stretnutia, ktoré sa odohrajú vďaka kvalitnému predchádzajúcemu kontaktu so zákazníkom, sú pre uzatvorenie obchodu kľúčové. Je to veľmi efektívna forma marketingu a predaja, aj keď to ľudia robia neradi. Ak sa Calling nepodcení a jeho aplikovanie je správne, medzi firmou a potenciálnym klientom sa vytvára pôda pre úspešný obchodný vzťah hneď od začiatku.

Inovatívny calling s Deal Factory

Agentúra Deal Factory prenajíma obchodných zástupcov a pre svojich klientov vytvára obchodné stratégie. Ako novinku zaradila medzi svoje služby aj inovatívne Call Centrum, vďaka ktorému dokáže lepšie pracovať s leadmi podľa skutočného záujmu o ponúkané produkty a služby. Tento prístup prirodzene zvyšuje komfort práce obchodných manažérov, ale hlavne konverzie pre klienta, keďže sa môže sústrediť na nadväzovanie obchodných vzťahov priamo tam, kde už zákazník prejavil nejaký záujem.

Deal Factory tak povýšila Cold Calling v oblasti B2B na príležitosť otvoriť si dvere na nové trhy a nadviazať kvalitný obchodný vzťah s potenciálnym zákazníkom už pri prvom kontakte. Používa pri tom najnovšie technológie, vďaka ktorým sa zvyšujú konverzie a zákazník je rešpektovaný.

Čo robí Deal Factory inak ako ostatní?

  1. Tvorí efektívne postupy. Pracovníci Call Centra kladú dôraz na poznanie klienta a produktu tak, aby boli pripravení na akúkoľvek otázku. Stávajú sa súčasťou firmy, s ktorou spolupracujú. Vďaka proklientskemu prístupu sa z pracovnej povinnosti stáva hodnotný pracovný vzťah. Všetko len vďaka inému prístupu k obchodu.
  2. Nezanedbáva prvý dojem. Pri telefonovaní má obchodník iba pár sekúnd na to, aby respondenta zaujal. Častokrát sa však nedovolá, čo znižuje šance na začatie spolupráce. Deal Factory nič nenecháva na náhodu a každému, kto zavolá na neprijatý hovor, prehrá personalizovaný odkaz. Zákazníci na takýto typ odkazu reagujú veľmi dobre a často si ho vypočujú až do konca. Tento prístup zvyšuje šancu, že ďalší kontakt povedie k obchodnému stretnutiu a následnému predaju.
  3. Cieľom každého telefonátu je získať kvalitnú informáciu. Nie každý telefonát je možné premeniť na výsledok, ktorý si naplánujú. Môžu však získať množstvo iných hodnotných informácií, ktoré klient na konci dňa zúročí vo svoj prospech. Aj sem ústí kvalitná príprava celého tímu Call Centra v nadväznosti na celkovú obchodnú stratégiu klienta.
  4. Prináša možnosť rýchlejšie dosiahnuť nové trhy. Technológia, s ktorou pracujú, prináša svoje výsledky aj vďaka zberu dát. Vedia ich analyzovať a navrhnúť vhodnú stratégiu vstupu na nové či zahraničné trhy. Vďaka cloudovému riešeniu vedia ľahko pracovať s rôznymi časovými pásmami. Kombináciou všetkých metód tvoria každému klientovi podmienky na mieru.
  5. Nevzdáva sa príliš rýchlo. Call Centrum zamerané na kvalitu vie, že úspech závisí od vytrvalosti. Na každý kontakt v databáze preto volajú aspoň 3x, ak sa im nepodarí spojiť sa so zákazníkom skôr.

A ako sa na to pozerá klient?

Opýtali sme sa COO jedného z prvých klientov nového B2B Call Centra od Deal Factory, Mateja Pechotu z firmy Allfred.

  1. Prečo ste sa rozhodli využiť služby B2B Call Centra? Aká bola vaša hlavná motivácia?
    Allfred je firma, ktorá vyvíja aplikáciu na efektívne riadenie tímu a financií. Orientujeme sa hlavne na kreatívny sektor napr. marketingové agentúry, produkcie, PR agentúry a podobne. Efektivita nám je veľmi blízka a zohrala úlohu aj v obchode. Každý by mal robiť to, na čo sa primárne zameriava. Preto sme po odporúčaní oslovili Deal Factory, s ktorými sme sa vydali na cestu nových príležitostí. Hľadali sme ľudí so skúsenosťami v obchode, schopnosťami riadiť obchodné stratégie a zároveň takých, ktorý majú kvalitné jazykové schopnosti. Nakoľko sa chceme zamerať na zahraničné trhy, podarilo sa. Deal Factory nám prinieslo všetko, čo sme hľadali.
  2. Deal Factory poskytuje okrem samotného callingu aj Sales Stratégiu s ohľadom na ciele klienta, ako ste vnímali tento pristup?
    Viackrát sa nám potvrdzuje, že stratégia je kľúčová. Vo všetkých smeroch je to dôležitejšie ako samotná aktivita, ktorú chcete vykonať. Pri výbere obchodného partnera nám bolo veľmi sympatické, že okrem obchodníka dostaneme aj návrh konkrétnej obchodnej stratégie od skúsených obchodníkov. Jednoznačne je to recept na úspešné uzatváranie dealov.
  3. Aký hlavný prínos môže Calling, ako spôsob prvého oslovenia zákazníka, priniesť vášmu biznisu? Je vaša cieľová skupina v niečom špecifická?
    Allfred sa sústreďuje hlavne na kreatívny sektor. Je to sektor veľmi živý, rýchlo sa meniaci. Na výber dodávateľov či partnerov tu zostáva veľmi málo času, práve pre objem práce, ktorý musí pokryť. Voči Callingu sú určite predsudky. Priznám sa, u nás tomu nebolo inak a mali sme obavy ako to bude fungovať. Ukázalo sa však, že ak je správne zvolená stratégia, precízne pripravené call skripty, Cold Calling sa stáva výborným „otváračom dverí“. Dostanete kontakt, zistíte aktuálnu situáciu u zákazníka a predovšetkým viete získať kontakt ďalej za recepciu, kde častokrát končí náš e-mail so žiadosťou o demo produktu. Od Callingu očakávame práve to, že nás dostane k tým správnym ľuďom, ktorým budeme môcť Allfreda predstaviť.

Deal Factory svojimi postupmi dokazuje, že stavať obchodovanie na vzťahu so zákazníkmi má oveľa lepšie výsledky. To v konečnom dôsledku vyústi do vyšších predajov. Ak vám obchodné oddelenie chýba, nechajte to na profesionálov. Viac informácií nájdete na www.dealfactory.sk.

DealFactory_portraits-25
zdroj: Deal Factory

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá