Ako nastaviť proces predaja a úspešne predávať

banner-ppw5-290518-1000x348-05
Popis udalosti

V utorok 29. mája máme pre Vás pripravený piaty zo série Playpark workshopov AKO NASTAVIŤ PROCES PREDAJA A ÚSPEŠNE PREDÁVAŤ s odborníkom Alexandrom Janušekom.

Program Playpark Bratislava na podporu inovatívnych nápadov v rámci medzinárodného projektu CERIecon (CENTRAL EUROPE Regional Innovation Ecosystems Network) realizuje Slovak Business Agency a Bratislava – hlavné mesto SR v spolupráci s Univerzitný technologický inkubátor InQb. Mediálnym partnerom programu Playpark je Startitup.

O workshope
Tento workshop pomôže všetkým zlepšiť svoje predajné a obchodné zručnosti. Povieme si o princípoch úspešného predaja a nastavení procesu predaja, vysvetlíme si tiež rozdiel medzi B2B a B2C predajom. V druhej časti sa budeme venovať tvorbe predajnej stratégie a komunikačným kanálom využívaným pri predaji a nevynecháme ani správnu realizáciu cross-sellingu, up-sellingu a cenotvorby.

ČO SA DOZVIETE?
• základné predajné a obchodné zručnosti;
• princípy úspešného predaja a nastavenie procesu predaja;
• rozdiel medzi B2B a B2C predajom;
• tvorba predajnej stratégie a komunikačné kanály využívané pri predaji;
• správna realizácia cross-sellingu, up-sellingu a cenotvorby.

O lektorovi:
Alexander Janušek je podnikateľ a marketér, ktorý v súčasnosti spoluriadi jeden z najhodnotnejších slovenských startupov Domotron. Po absolvovaní štúdia marketingu na Fakulte managementu UK v Bratislave najskôr spoluzaložil a rozbehol súkromnú lekáreň, potom prijal výzvu riešiť obchod a marketing v začínajúcej technologickej firme a neskôr sa stal komerčným riaditeľom nového súkromného českého železničného dopravcu LEO Express, kde mal na starosti obchodnú aj marketingovú stratégiu spoločnosti a jej každodenné uvádzanie do života v silne konkurenčnom prostredí. Po týchto skúsenostiach sa vrátil na Slovensko a dva roky sa venoval vlastnej marketingovej agentúre, v ktorej pomáhal ambicióznym malým a stredným podnikateľom významne naštartovať ich biznis. Keď sa mu na jar 2017, spoločne s ďalšími dvoma spoločníkmi, podarilo získať významného investora do ich rozbehnutého slovenského technologického startupu Domotron, utlmil všetky svoje ostatné pracovné aktivity, aby sa mohol naplno venovať komerčnému úspechu tejto firmy doma aj v zahraničí. V spoločnosti, ktorá vyvíja a predáva revolučné smart home riešenie, osobne riadi marketing, obchod a business development.

KEDY?
• 29.05.2018 (15:00-19:00)

KDE?
• PLAYPARK BRATISLAVA / Univerzitný technologický inkubátor STU, Pionierska 15, Bratislava (miestnosť č. 216, 2. poschodie)

REGISTRÁCIA
Viac info a registrácia na workshop tu ➡ https://goo.gl/forms/gH2RCK6j3EiXJK7G2

O PLAYPARKU
Pre viac info o Playparku klikni sem >> http://www.sbagency.sk/mate-inovativny-napad-prihlaste-sa-do-2-treningovej-periody-medzinarodneho-programu-playpark#.WrDNIujOXcu

PODMIENKY ÚČASTI NA PODUJATÍ:
Tento workshop je určený len pre fyzické osoby – nepodnikateľov.
Prečo nepodnikateľ?
Tento workshop, ako jedna z foriem jednorazového odborného poradenstva, sa realizuje v rámci projektu Central Europe Regional Innovation Ecosystems Network (akronym CERIecon, číslo projektu CE 119), spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja, pričom v súčasnosti je určený len pre fyzické osoby – nepodnikateľov.

Účasť je BEZPLATNÁ.