Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši
Popis udalosti
Ahoj, pozývame ťa na náš ďalší live stream!
Na podujatí sa dozvieš:
ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie spoločnosti,
ako si spraviť prieskum trhu,
ako analyzovať konkurenciu,
ako si pripraviť tzv. strategické intro, z ktorého sa následne vychádza pri tvorbe kreatívy,
ako pozicionovať značku,
ako určiť archetyp komunikácie,
ako pripraviť mediálnu stratégiu, atď.
ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie spoločnosti,
ako si spraviť prieskum trhu,
ako analyzovať konkurenciu,
ako si pripraviť tzv. strategické intro, z ktorého sa následne vychádza pri tvorbe kreatívy,
ako pozicionovať značku,
ako určiť archetyp komunikácie,
ako pripraviť mediálnu stratégiu, atď.
Kde sa vidíme https://bit.ly/komunikacna_strategia
Kedy 24.2.2021 (streda) od 18:00 – 19:30 hod
Kedy 24.2.2021 (streda) od 18:00 – 19:30 hod
Dostať pripomienku pred podujatím https://bit.ly/inqb_strategia
O Milanovi
Milan sa venuje online marketingu už viac ako 6 rokov a za ten čas nabral skúsenosti vo viacerých oblastiach, ako PPC reklama, SEO, Sociálne média, tvorba webstránok a pod. Pracovať začínal ako marketingový manažér na strane klienta, neskôr pracoval ako account manažér v agentúre a postupne prešiel na pozíciu Creative Team Leader & Digital Strategist pre SCR interactive s.r.o.
Milan sa venuje online marketingu už viac ako 6 rokov a za ten čas nabral skúsenosti vo viacerých oblastiach, ako PPC reklama, SEO, Sociálne média, tvorba webstránok a pod. Pracovať začínal ako marketingový manažér na strane klienta, neskôr pracoval ako account manažér v agentúre a postupne prešiel na pozíciu Creative Team Leader & Digital Strategist pre SCR interactive s.r.o.
Stream prebehne priamo tu (v diskusii) alebo ho nájdeš na našej timeline.