Ferrari zvažuje radikálny zákaz pre majiteľov vozidiel. Justin Bieber sa vďaka tomu ocitol na čiernej listine

  • Ferrari zvažuje radikálny krok
  • Justin Bieber už ochutnal ich hnev
  • Spevák skončil na čiernej listine značky
Justin Bieber a Ferrari na ceste.
  • Ferrari zvažuje radikálny krok
  • Justin Bieber už ochutnal ich hnev
  • Spevák skončil na čiernej listine značky
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Poznáš tých ľudí, ktorí si kúpia Škodu Fabiu a dajú si na ňu polep hodný Ferrari? Vyzdobovanie áut podľa vlastnej predstavivosti nemusí byť už viac v blízkej dobe realitou. Ferrari totiž premýšľa nad zákazom. 

Ferrari zvažuje zákaz prispôsobovania ich produktov 

Našťastie si zatiaľ svoju Škodu môžeš polepiť viac-menej, ako chceš. Pri Ferrari to bude o chvíľu možný problém. Generálny riaditeľ zvažuje zákaz zákazkových náterov, informuje webový portál Supercarblondie

Taliansky výrobca totiž nie je fanúšikom celebrít, ktoré si prispôsobujú ich produkty. S veľkou pravdepodobnosťou tak zakáže zákazkové lakovanie svojich superšportiakov. 

Justin Bieber je na čiernej listine

O možnom zákaze informoval The Times. Generálny riaditeľ Benedetto Vigna má podľa nich zvažovať obmedzenie výberu kupujúcich a možností prispôsobenia áut. Ferrari nie je fanúšikom zákazkových náterov, zábalov a rôznych grafitov na ich superluxusných výkonných vozidlách. 

Ferrari
zdroj: Ilustračná: Wikimedia/xYoshii_

Hnev Ferrari týkajúci sa lakovania pocítilo už niekoľko celebrít. Medzi nimi je aj americká hudobná hviezda Justin Bieber. Zmenil vzhľad svojho auta a ocitol sa tak na čiernej listine. Zakázali mu tak kupovať od tejto luxusnej značky áut. Okrem toho sa Bieber pokúsil vydražiť svoj model 458 Italia bez toho, aby o tom upovedomil spoločnosť, čo sa výrobcovi tiež nepáčilo. 

Ferrari je značka s bohatou históriou 

Je bežné, že spoločnosť s takou bohatou históriou ako Ferrari chce, aby ich výrobky boli zachované čo najúplnejšie. Zmena farby môže drasticky znížiť jeho predajnú hodnotu. Spoločnosť tiež zakázala ružovú farbu na akomkoľvek svojom aute. 

Príbeh Ferrari sa začal písať v roku 1947. Prvé auto bolo 125 S a prešlo historickými bránami továrne na Via Abetone Inferiore v Maranelle. Ich logo, ktoré tvorí vzpínajúci sa kôň, má symbolizovať exkluzivitu, výkon a kvalitu na celom svete. 

„Naša prestíž je postavená na desaťročiach športových úspechov a nenapodobiteľnom štýle našich automobilov,“ uvádza sa na ich webovej stránke. Podľa nich sú jedinečné práve pre ich inovácie, technológiu a pôžitok z jazdy. 

Kľúč ich úspechu 

„Ferrari stelesňuje silu celoživotnej vášne a krásu neobmedzených ľudských úspechov a vytvára nadčasové ikony pre meniaci sa svet,“ píše sa na ich oficiálnom webe.

Zakladajú si na talentovaných jednotlivcoch, ktorí tvoria ich tím. Dávajú im možnosť vyjadriť svoj plný potenciál, podporujú integritu, dokonalosť a štedrosť venujú každému zo svojich ľudí. Snažia sa udržať na prvom mieste, čo poháňa nielen ich tím, ale aj kupujúcich, ktorí sú motivovaní práve tým, že chcú mať to najlepšie na trhu. 

„Naša schopnosť kombinovať revolučné technologické riešenia s výnimočným remeselným spracovaním nám umožní vytvárať ikony, ktoré zostanú nadčasové v rýchlo sa meniacom svete.“

Ich „pohonným motorom“ sú vytrvalosť, ambiciózne ciele, očakávania a ich následné prekročenie a autentický postoj k životu. „Sila vášne sa stáva krásou úspechu. Vo všetkom, čo robíme, vytvárame pre našich klientov exkluzívne, autentické a nezabudnuteľné zážitky.“

Čítaj viac z kategórie: Auto

Zdroje: Supercarblondie, Ferrari

Najnovšie videá

Trendové videá