Košické či bratislavské podniky zatvorili kamenné prevádzky a otvorili na Pohode. Oplatí sa!

  • Známe košické aj bratislavské podniky zatvorili na pohodový víkend svoje prevádzky a prišli na Pohodu
  • Biznis tým neutrpel. Skôr naopak
  • Ich podnikanie neohrozilo ani počasie
pohoda
  • Známe košické aj bratislavské podniky zatvorili na pohodový víkend svoje prevádzky a prišli na Pohodu
  • Biznis tým neutrpel. Skôr naopak
  • Ich podnikanie neohrozilo ani počasie
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Robin street food funguje pred košickým kinom Úsmev len niekoľko mesiacov, no pre Košičanov sú „známa firma“, ktorú si mnohí z nich naozaj obľúbili. Spolu s kamarátmi sa združili do príjemného coworkingu a vo food zóne sa im nielenže skvelo darí, ale aj super spolupracuje.

Viktor z Robin street food chodí na Pohodu už niekoľko rokov. Minulý rok sa rozhodli prísť ako gastro prevádzka a pri stanovom mestečku si otvorili na 4 dni stánok s hotdogmi. Tento rok chceli to isté, no organizátori im oznámili, že ak chcú, musia zvoliť iný sortiment. „Začali sme s mexikom a ide nám to super,“ hovorí Košičan Viktor.

Prísť na Pohodu alebo vlastne na akýkoľvek festival je risk. Najmä, keď doma zatvoríš a celé to presťahuješ. „A ešte keď si z Košíc. Je to ďaleko. A u nás ten festivalový víkend nejako extra nepociťuješ. Jasné, že veľa ľudí sa chystá a aj ide, ale že by bolo nejaké prázdne mesto, to nie,“ smeje sa.

Pred kinom Úsmev majú plno stále. Sviatok – piatok. Pohoda sa však oplatí najmä preto, že je to najväčší festival na Slovensku, mnoho ľudí ťa pozná a nazbieraš kontakty, si viac na očiach. „Ťažko povedať, či sme ziskovejší. To ukáže až nedeľa. Ale asi by sme sem nešli, keby sa to neoplatilo,“ dopĺňa Košičan.

https://www.instagram.com/p/Bzrx4wSoQMv/

 

Jeho street food je plný a počuť rôzne prízvuky. Paradoxom však je, že Košičania sa pýšia tým, že nájdu na Pohode aj lokálne stánky a radi sa tam idú najesť. Hneď vedľa Robin Street Food je Smile a Opre Cider. Tak ako pred Úsmevom.

Majiteľ bratislavskej kaviarne W Café prišiel na Pohodu tiež. Už dlho predtým avizovali, že na druhý júlový víkend zatvárajú kamennú kaviareň na Grosslingovej a sťahujú sa na festival Pohoda.

Pohodový zážitok z festivalu ti tento rok prvýkrát zabezpečíme aj my. Od 10.7. do 14.7. budeme všetci tam a W zostáva zatvorené,“ napísali na oficiálnej stránke už 27.júna. Nech sa všetci pripravia.

Pripravili si špeciálny karavan a vyzeralo to dokonalo. „Menu sme nijakým spôsobom neobmieňali. Všetko máme také ako v kamennej prevádzke. Chystáme sa ešte asi na Grape, ale tam už predpokladám, že pôjdeme v menšom,“ povedal nám majiteľ.

zdroj: archiv Startitup

Zákazníkov máme veľa, cez víkend by aj tak bola Bratislava prázdna, všetci sú predsa na Pohode, preto sa nám to určite oplatí viac,“ hovorí. Čo sa týka ziskov a obratov, budú väčšie. Aj keď je počasie zlé a víkend býva v meste stále najsilnejší, Pohoda je stále dobrým riešením.

pohoda
zdroj: startitup

Ľudia chcú jesť a piť stále. Jasné, že ti ráno dobre padne čerstvo zomletá, voňavá káva. Festivaly sú už dnes na úrovni. A žiješ si tu fakt luxusne. Pred kaviarňami sú terasky a kvety. Niektoré prevádzky sa dokonca snažia navodiť dojem svojho prirodzeného prostredia z kamennej prevádzky. Zákazník ich tak lepšie spozná a cíti sa ako doma.

Výsledok je teda taký, že otvoriť si stánok na Pohode sa ti oplatí. Aj vtedy, keď dokonca na celé štyri dni zavrieš svoj kamenný podnik v meste. A zisky vždy prekvapia. Vždy.

Zdroj: W cafe, Robin Street Food

Čítaj viac z kategórie: Food biznis

Najnovšie videá

Trendové videá