Populárna streamingová platforma spúšťa na Slovensku reklamy. Pozri, o koľko zaplatíš menej
- Streamovacia platforma SkyShowtime prináša novinky
- Nejde len o poriadnu „nálož“ filmov a seriálov
- Streamovacia platforma SkyShowtime prináša novinky
- Nejde len o poriadnu „nálož“ filmov a seriálov
Streamovacia platforma SkyShowtime v piatok (16.2.) oznámila uvedenie nového predplatného. Jeho názov bude Štandardné s reklamami.
„Predplatné bude ponúkané spolu s existujúcim predplatným, ktoré dostane názov Štandardné Plus. Štandardné predplatné s reklamami bude obsahovať reklamy, predplatné Štandardné Plus zostane bez reklám. Štandardné predplatné s reklamami bude k dispozícii od 23. apríla,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Vďaka Štandardnému predplatnému s reklamami získajú zákazníci zábavu pre celú rodinu. Okrem filmových trhákov od SkyShowtime budú mať prístup aj ku novým a exkluzívnym seriálom a pôvodným titulom. Výborná cena je len čerešničkou na torte.
Okrem Slovenska bude nové Štandardné predplatné s reklamami predstavené aj v Albánsku, v Andore, Bosne a Hercegovine, Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Dánsku, Fínsku, Maďarsku, Kosove, Čiernej Hore, Severnom Macedónsku, Nórsku, Holandsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, Slovinsku, Španielsku a Švédsku.
Ide o krok, ktorý SkyShowtime premení na prvú veľkú streamovaciu službu, ktorá spustila predplatné s reklamami na všetkých svojich trhoch.
„Cieľom SkyShowtime bolo vždy ponúkať skvelú zábavu za skvelú cenu. I naďalej sa snažíme divákom na našich trhoch prinášať to najlepšie z Hollywoodu a atraktívne miestne tituly. Spustením nášho nového Štandardného predplatného s reklamami služba SkyShowtime i naďalej vedie z hľadiska ceny a kvality, pretože poskytuje zákazníkom ešte dostupnejšiu ponuku zábavy pre celú rodinu.“
„Naše Štandardné predplatné s reklamami ponúka rovnako skvelú zábavu ako predplatné Štandardné Plus, naviac za atraktívnu cenu. Sme nadšení, že môžeme zákazníkom na všetkých našich trhoch ponúknuť väčší výber a skvelé ceny,“ uviedol Monty Sarhan, generálny riaditeľ SkyShowtime,
Služba SkyShowtime, ktorá je domovom najnovších kinohitov z distribúcie spoločností Paramount Pictures a Universal Pictures, uvedie premiéry ešte väčšieho množstva filmových trhákov a je na dobrej ceste opäť mať veľké zastúpenie hollywoodskej produkcie.
Novinky, ktoré ťa posadia na zadok
Medzi pripravované filmové trháky patria: Asteroid City od Wesa Andersona, Mission: Impossible – Odplata, Zlatým glóbusom ocenený Oppenheimer, Labková patrola vo veľkofilme (PAW Patrol: The Mighty Movie) a Ninja korytnačky: Mutantský chaos (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem).
Portfólio SkyShowtime zahŕňa novú, exkluzívnu a lokálnu tvorbu, ktorá sa objaví na obrazovkách v roku 2024, ako napr. A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (2. séria), Knuckles, Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Sexy Beast, Star Trek: Discovery (1. – 5. séria), Ted, The Curse, The Family Stallone (2. séria), Tetovač z Auschwitzu (The Tattooist of Auschwitz) a Veronika.
SkyShowtime i naďalej investuje do svojej ponuky miestnych titulov. V roku 2024 si budú predplatitelia v Dánsku, Fínsku, Holandsku, Nórsku, Poľsku, Španielsku, Švédsku a Rumunsku môcť vybrať z ešte väčšej ponuky miestnych seriálov a filmov. SkyShowtime ponúka tisícky hodín kvalitnej zábavy pre celú rodinu.

Predplatitelia služby majú prístup k novým a exkluzívnym seriálom, pôvodnej tvorbe, oceneným filmom, obsahu pre deti a rodinu a výberu legendárnych titulov a zbierok od filmových štúdií Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios a Peacock – všetko streamované na jednej platforme.
Štandardné predplatné s reklamami SkyShowtime (4,99 € mesačne) a predplatné Štandardné Plus (7,99 € mesačne) budú k dispozícii priamo pre spotrebiteľov prostredníctvom aplikácie SkyShowtime na zariadeniach Apple iOS, tvOS, Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung a prostredníctvom webovej stránky od 23. apríla.
Čítaj viac z kategórie: Hlavné správy a aktuality