Ralph Lauren podporí boj proti koronavírusu miliónmi eur a zabezpečí štvrť milióna ochranných masiek
- Na šírenie sa koronavírusu po celom svete už zareagovala aj známa dizajnérska značka Ralph Lauren
- Prostredníctvom svojej nadácie sa zaviazala poskytnúť 10 miliónov dolárov ( viac ako 9 miliónov eur) na pomoc v boji s pandémiou
- Na šírenie sa koronavírusu po celom svete už zareagovala aj známa dizajnérska značka Ralph Lauren
- Prostredníctvom svojej nadácie sa zaviazala poskytnúť 10 miliónov dolárov ( viac ako 9 miliónov eur) na pomoc v boji s pandémiou
Okrem iného luxusná značka nadviazala spoluprácu s jej výrobnými partnermi v USA, vďaka ktorej bude schopná zabezpečiť 250 000 masiek a 25 000 ochranných oblekov, pre ľudí, ktorí to potrebujú.
„V centre našej spoločnosti vždy existoval duch spolupatričnosti, ktorý inšpiruje našu kreativitu, našu dôveru a predovšetkým našu vzájomnú podporu. V posledných týždňoch a mesiacoch sa tento duch nikdy nevytratil,“ povedal Ralph Lauren, výkonný predseda a hlavný kreatívny riaditeľ. „Veríme, že bez ohľadu na to, kto sme alebo odkiaľ pochádzame, všetci sme prepojení. Preto podnikáme kroky, na prekonanie tejto krízy.“
https://www.facebook.com/RalphLauren/photos/a.277087606895/10157580361691896/?type=3&theater
Ralph Lauren Corporate Foundation sa rozhodla podporiť aj všetkých jej zamestnancov, ktorých súčasná situácia nejakým spôsobom zasiahla. Či už ide o zabezpečenie lekárskych potrieb alebo starostlivosti o staršie osoby či deti. Ralph Lauren tiež prispeje do Svetového zdravotného úradu COVID-19, ktorý podporuje krajiny v prevencii, odhaľovaní pandémie.
https://www.facebook.com/RalphLauren/photos/a.277087606895/10157171042211896/?type=3&theater
Peniaze poputujú aj ľuďom, ktorých zasiahla rakovina a momentálne patria medzi jednu z najohrozenejších skupín. Značka tak nadviaže na jej viac ako 20 ročné aktivity v oblasti liečby rakoviny, prostredníctvom jej špeciálneho fondu Pink Pony. Ďalšia časť finančných prostriedkov bude určená Rade módnych návrhárov v USA, ktorá podá pomocnú ruku zasiahnutej dizajnérskej komunite.
„Uvedomujeme si, že ide o bezprecedentnú krízu, ktorá si vyžaduje rôzne reakcie na rôzne potreby na rôznych miestach. Preto financujeme viaceré aktivity na podporu komunít po celom svete,“ povedal Patrice Louvet, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti.
Pomáha aj majiteľ luxusných značiek ako Louis Vuitton, Givenchy a Tiffany & Co
Masívny konglomerát luxusného tovaru LVMH, ktorý zahŕňa značky ako Louis Vuitton, Moët, Hennessy oznámil zásadný krok. Tri z jeho najväčších značiek sa na určitý čas preorientujú na výrobu dezinfekčných gélov na ruky, ktorých je momentálne nielen vo Francúzsku akútny nedostatok. Podľa predsedu a výkonného riaditeľa LVMH Bernarda Arnaulta sa majú tieto produkty bezplatne distribuovať zdravotníckym orgánom a nemocniciam v krajine.

LVMH chce tento záväzok dodržiavať tak dlho, ako to bude potrebné, predovšetkým bude prihliadať na potreby francúzskych zdravotníckych orgánov. Riaditeľ LVMH však zodpovedným orgánom v krajine nepomáha prvýkrát, po požiari v katedrále Notre Dame prispel na jeho rekonštrukciu sumou 200 miliónov dolárov. Čistá hodnota majetku tohto Európana sa odhaduje na 70 miliárd dolárov.
Čítaj viac z kategórie: Zaujímavosti
Zdroj: corporate.ralphlauren.com