Žilinčania rozbiehali biznis len s 300 eurami vo vrecku. Teraz bodujú s ich neštandardným produktom a ohlasujú veľké plány

  • Prémiové ochutnávky aj expanzia do zahraničia
  • Mladý pár zo Žiliny vybudoval úspešný biznis od nuly
Gentlejam
  • Prémiové ochutnávky aj expanzia do zahraničia
  • Mladý pár zo Žiliny vybudoval úspešný biznis od nuly
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Slovenská značka Gentlejam sa posúva každým rokom vpred priam míľovými krokmi. Iveta Hrabovská, CEO Gentlejam otvorene hovorí okrem iného aj o výzvach spojených s rastom firmy, rovnováhe medzi rodinným a pracovným životom či vízií značky do budúcnosti.

Ambiciózne ciele pre rok 2024

Iveta hovorí, že do roka 2024 vstúpili spolu s tímom s pomerne dosť odvážnymi víziami.

„Naším cieľom je strojnásobiť obrat, dostať sa do všetkých 5 hviezdičkových hotelov na Slovensku, spolupracovať s TOP slovenskými šéfkuchármi a otvoriť český trh.“

V pláne sú aj tri mega projekty – rozšírenie ponuky epických ochutnávok o dva jedinečné koncepty, séria videí so šéfkuchármi, ktorí budú učiť ľudí tvoriť jedlá s Gentlejam-ami a do ponuky pribudnú aj nové produkty, ktoré rozšíria portfólio.

Gentlejam
zdroj: Gentlejam

„Nebudem bližšie prezrádzať detaily, pretože práve všetko ladíme a doťahujeme najmenšie detaily, ale opäť raz budeme prví, ktorí prídu na slovenský trh s niečím absolútne unikátnym a zážitkovým.“

Ochutnávky a novinky

Gentlejam poskytuje klientom aj špeciálne ochutnávky, ktoré si získali prémiovú klientelu.

Čítaj viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá