365.bank vyzýva mladých ľudí, aby počas karantény znudene nesedeli doma a radšej získali 365 eur

  • Povinná karanténa počas koronavírusu nás núti zostať doma, ako sa dá čas stráviť najužitočnejšie?
  • 365.bank prišla s výzvou, ktorá kreatívne využije tvoj čas a tvoj nápad môže dostať ešte v apríli priamo na televízne obrazovky
  • Za najlepšie výkony banka zaplatí 365 eur a spoty postrihá kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett
365
  • Povinná karanténa počas koronavírusu nás núti zostať doma, ako sa dá čas stráviť najužitočnejšie?
  • 365.bank prišla s výzvou, ktorá kreatívne využije tvoj čas a tvoj nápad môže dostať ešte v apríli priamo na televízne obrazovky
  • Za najlepšie výkony banka zaplatí 365 eur a spoty postrihá kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett

Povinná izolácia núti mnohých z nás ostať doma. Koronavírus nás z officov a škôl presunul domov a mnoho z nás má množstvo voľného času. Čo však s ním?

Mladí Slováci svoj nedostatok socializácie nahrádzajú sociálnymi sieťami. Všade sa šíria rôzne instagramové výzvy, do ktorých sa ľudia hromadne zapájajú. Na stories či postoch ľudia označujú ostatných alebo zdieľajú svoje obľúbené pesničky.

Treba však myslieť na to, že počas karantény sa zemeguľa neprestáva točiť a čas neprestáva plynúť. Voľný čas treba využiť tak, aby si z neho niečo mal a aby sa dnešok nestal len ďalším zabudnutým dňom.

zdroj: unsplash

Povinná karanténa sa dá stráviť aj kreatívne

365.bank sa preto ľuďom rozhodla ponúknuť výzvu, vďaka ktorej môžu čas strávený doma využiť efektívne a kreatívne.

Banku totiž takisto prekvapil koronavírus. V časoch, keď potrebovali natočiť novú reklamu na ich účet, poslali ľudí zodpovedne domov. Filmári, kameramani, rekvizitári a ďalší dnes jednoducho zostávajú doma.

„Preto sme sa rozhodli zapojiť slovenské domácnosti a dať každému možnosť využiť svoj voľný čas kreatívne. Veď predsa ak sa dá z obývačky založiť si účet v banke, musí sa dať natočiť aj reklama,“ uvádza Juraj Šnirc, šéf marketingu v 365.bank.

zdroj: 365.bank – Jeden zo scenárov pre domáci reklamný spot – Piráti

Za tvoju kreativitu dostaneš zaplatené

365.bank preto vyzýva ľudí, aby im reklamu jednoducho natočili oni. Výzvy nakrútiť reklamný spot sa môžu chytiť odborníci aj verejnosť a na tie najlepšie príspevky čaká lákavy honorár 365 eur.

Banka k celej spolupráci pristupuje odhodlane a profesionálne a všetky informácie zavesili na stránku 365reklama.sk, kde si môžeš stiahnuť jeden z štyroch scenárov od profesionálnej kreatívnej agentúry.

Tvoja obývačka sa tak môže zmeniť na intergalaktický bar, divokú džungľu s ľudožrútmi, fantastický stredovek plný drakov alebo neľútostú pirátsku loď. Predstavivosti sa medze nekladú, no tí najlepší súťažiaci budú určite využívať aj kreatívne rekvizity, masky, alebo sa dokonca podujmú aj na rýchlu animáciu.

zdroj: 365.bank – Jeden zo scenárov pre domáci reklamný spot – Ľudožrúti

Možnosť vytvoriť reklamu, ktorá pôjde do telky, a ešte za to aj dostať zaplatené, tu často nebýva, očakávame teda veľký záujem a treba kreatívne vyriešiť každú drobnosť.

Ak ťa vždy zaujímalo, ako sa tvorí reklama alebo plánuješ preraziť v marketingu či filmovej tvorbe, toto je tvoja príležitosť.

Z najlepších výtvorov následne kreatívci zo svetovej agentúry Wiktor Leo Burnett vytvoria reklamný spot, do ktorého ešte v postprodukcii doplnia efekty, no jadro, ktoré vzniklo v obývačkach počas toho, ako bolo Slovensko v karanténe, ostane zachované.

Spoty sa na televízne obrazovky dostanú už koncom apríla a budú bežať celý máj, je preto najvyšší čas, aby si sa do výzvy od 365.bank zapojil aj ty.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech