Slovák: Matovič a Hlina majú veľmi agresívnu formu získavania pozornosti

play icon

Zo Zákulisia Politiky: Slovák

Ak nie si PREMIUM predplatiteľ, po odomknutí a prihlásení uvidíš celý rozhovor s Róbertom Slovákom

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Náš hosť bol reklamný tvorca, filmový producent a občiansky aktivista, ktorý sa reklame venuje už viac ako 20 rokov. V súčasnosti pôsobí ako kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends, ktorá sa zameriava na spoločensky zodpovedné projekty. V minulosti zastával funkciu prezidenta združenia Art Director’s Club Slovakia aj Klubu reklamných agentúr Slovenska, pričom dodnes je členom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľom občianskeho združenia Ľudia z marketingu. Za svoju prácu získal takmer stovku slovenských a zahraničných ocenení a jeho kariéra je spojená s renomovanými agentúrami, ako sú Leo Burnett či Respect APP.

Slovák je pravidelným členom porôt na domácich aj medzinárodných reklamných festivaloch, napríklad Golden Drum, a svoje skúsenosti zhrnul aj v knihe Viac ako reklama. Okrem toho vedie workshopy pre profesionálov i študentov, kde učí, ako vytvárať kvalitné kreatívne zadania, briefy a hodnotiť nápady. Popri reklame sa angažuje aj vo filmovej a umeleckej tvorbe – režíruje, fotografuje a produkuje dokumentárne i umelecké projekty, ktoré často nesú ekologické alebo spoločenské posolstvo.

V relácii Zo zákulisia politiky sme sa s Róbertom Slovákom rozprávali o politickom marketingu, o influenceroch napojených na politikov, ale aj o zmienke Jovinečka v príhovore prezidenta na oslavách SNP.